18 Reacties

4 jaar geleden

Shein is niet duur (ook voor zwangerschapskleding) en ik heb op Vinted al een hoop leuks gevonden 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik vind prenatal leuk en betaalbaar!

4 jaar geleden

Vinted, echt het beste !!

4 jaar geleden

H&m 馃槏

4 jaar geleden

Vinted

4 jaar geleden

C&a

4 jaar geleden

Ik ben persoonlijk een fan van H&M en Zalando. Mooie kwaliteit voor die prijs. Prenatal heeft ook leuke items en als je een kortingscode hebt uit 1 van de pakketten zit je goed.

4 jaar geleden

Prental vind ik niet te duur en hebben ze vaak kortingen op verschillende merken. Dan is het al helemaal leuk shoppen. H&M is ook niet duur en volgens vriendinnen hebben die goede kwaliteit babykleding. Hema hetzelfde, ook niet duur en goede kwaliteit.

4 jaar geleden

Sowieso vinted

4 jaar geleden

Yourwishes.nl heeft een sale pagina. Daar was alles pas 5 euro per stuk. Vinted heeft hele leuke setjes & vaak google ik ook gewoon naar wat ik zoek. Zo heb ik pas een heel leuk jasje en broekjes besteld bij La Redoute in de sale.

4 jaar geleden

Ik haal veel bij de Hema. Vooral de bamboe rompertjes vind ik erg fijn.

4 jaar geleden

H&M

4 jaar geleden

Zara, pincsale, h&m en donsje.com 馃懚馃徏

4 jaar geleden

Kiabi

4 jaar geleden

Zeeman heeft hele fijne rompers, h&m, hema en prenatal.

4 jaar geleden

Vinted!! Heb nu 2 bestellingen geplaatst. 1 van 8euro met 4 mutsjes en 2 slofjes, en een andere bestelling met 14 kledingstukken van allemaal onder de 10euro (meeste onder de 5euro maar de kledingstukken van noppies waren rond de 9euro) voor 42euro 馃槏 Ik zou heel vinted leegkopen als ik niet zou weten dat ik ook al veel krijg 馃檲馃槀

4 jaar geleden

Prenatal, H&M !

4 jaar geleden

Vinted verslaafde hier. Ik verkoop zelf ook kleding die ik al tijden niet meer gedragen heb. Dan krijg je het geld in je Vinted portemonnee en kost het je technisch helemaal geen geld. Geld heb je toch ooit al uitgegeven 馃ぃ