9 Reacties

één jaar geleden

Is een zitverhoger een idee? Wij hebben er eentje via bol.com gekocht. Die klik je op je eetkamerstoel vast (aan de rugleuning en de zitting) en daarin zit nog een tuigje zodat je je kindje wel vast kunt zetten. Bij ons was dat een ideale oplossing, want zo zit ze wel netjes aan tafel, maar wel op een grote mensen stoel!

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde verhaal. Het speelt sinds ongeveer een week. Twee weken geleden is zijn zusje geboren. Ik dacht zelf dat het daar iets mee te maken had; dat hij zichzelf te groot vind voor de kinderstoel?!

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem... Ik heb het zitje veranderd dat ze zelf kan zitten. Dat werkt heel goed!

één jaar geleden

Bij ons is het na 1 a 2 weken vanzelf een beetje overgegaan. Nog niet volledig maar ze zit op zijn minst een deel van de maaltijd weer in haar eigen stoel. We proberen uit te leggen dat papa en mama eerst zelf eten en dat ze daarna nog even op schoot mag. Meestal blijft ze de rest van de maaltijd ook gewoon in haar eigen stoel. Wij hebben al meerdere keren een kortere periode gehad waarin ze weigert in haar eigen stoel te zitten. Tot nu toe gaat dat vanzelf weer over 🤞🏻

één jaar geleden

Huh zou dat een fase zijn? Hier precies hetzelfde sinds een paar dagen 🤔

één jaar geleden

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Inderdaad een fase?? De beugel van de triptrap heb ik verwijderd maar maakte geen verschil. Zitverhoger ga ik proberen. Vanmiddag heeft hij 20 min gehuild omdat hij zijn appeltje niet in de stiel wilde eten. Uiteindelijk toch een compromis gevonden en hem zijn appeltje op zijn kleuterstoeltje in de woonkamer laten eten.

één jaar geleden

Ik las toevallig gisteren deze post op insta. Bij ons komt het ook af en toe voor. Vooral de op een na laatste zin stelde mij gerust.

één jaar geleden

Reactie op Suus31

Ik las toevallig gisteren deze post op insta. Bij ons komt het ook af en to ...
Ohh waauw, wat verhelderend!

één jaar geleden

Als je stokke hebt kunt je inderdaad het zitje er vanaf laten. Hier klimt ze op t kdv zelf de stoel in. Ze komt er alleen nog niet vanaf. Ben aan t overwegen thuis t zitje weg te laten zodat ze zelf erin kan. Maar dit is uit praktische overweging omdat ik me een ons til