7 Reacties
2 jaar geleden
Ik weet echt niet wat het is maar vriendinnen van mij incl ik zijn al weken ongesteld? Ik ben zelf nu 3 weken ongesteld. Ik heb pas uitstrijkje gehad dus k wacht op uitslag. Ik heb ook de implanon maar heb die al een jaar en dit heb ik nog nooit meegemaakt, ook meerdere malen getest 🤷🏽♀️
2 jaar geleden
Reactie op assshoo
Ik weet echt niet wat het is maar vriendinnen van mij incl ik zijn al weken ...
Oh serieus ? Wat apart!
Hopen dat je uitstrijkje goed is natuurlijk!
Ik heb helemaal niks, geen pil, geen implanon... maar gewoon niet / heel raar ongesteld...
2 jaar geleden
Ik heb van mezelf al een heel onregelmatige menstruatie maar ik had een tijd ook tussentijds bloedverlies. Heb toen een uitstrijkje laten maken en bleek afwijkende cellen te hebben. Dit is weggehaald en heb nu nergens meer last van. Behalve cyclussen van over de 60 dagen😮💨
Wil niet wappie doen maar misschien iets met vaccinaties?
2 jaar geleden
Reactie op bquezada
Ik heb van mezelf al een heel onregelmatige menstruatie maar ik had een tij ...
Oh echt? Zo vervelend...
Ik heb al laaaang geen vaccinatie meer gehad eigenlijk...
2 jaar geleden
Ik was afgelopen week ook 5 dagen overtijd, met negatieve testen. Geen bruin verlies. Maar uiteindelijk is mijn menstruatie doorgekomen.
Ik ben zelf flink ziek geweest met hoge koorts, rond mijn ei sprong. Blijkbaar kan je cyclus dan langer zijn.
Ben je toevallig ook ziek geweest?
2 jaar geleden
Er zijn heel veel redenen waardoor je cyclus langer kan duren of een beetje anders kan zijn dan andere keren.
Zolang je negatief test en verder geen rare klachten hebt is het gewoon afwachten. Je wordt vanzelf weer ongesteld.
2 jaar geleden
Ik heb altijd ook hele regelmatige cyclus, maar de vorige was ineens 2 weken te laat met al 1,5 bruin verlies voorafgaand wel steeds menstruatie krampen, maar het zette niet door.. nu heb ik pas een morning-after pil genomen.. ben nu wel alweer 5 dagen overtijd, maar kan misschien ook wel daardoor komen nu.. ik hoop zo dat het wel komt, ik ben altijd zo’n stres kip als het gaat over mn gezondheid.. gelijk bang dat er wat is 😬