Zijn er toevallig nog andere baby’s van 7/7,5 maand die verder niet met het speelgoed dat ze hebben spelen, maar dit alleen in hun mond stoppen?
Wat voor speelgoed ik ook bij hem neerleg, het enige wat hij doet is het in z’n mond stoppen
Die van mij is binnen 5 minuten op alles wat ze in haar handen heeft uitgekeken 😫 wordt ze er boos op en gooit ze het weg 🙄 troela, het is op een gegeven moment wel op!
Herkenbaar!!
Lang spelen is er sowieso niet echt bij...
Ze is heel vaak boo ...
Ook herkenbaar de laatste dagen. Hij kan 10 minuten op z’n speelkleed liggen met ons ernaast en dan hoor je hem niet, en ineens zet hij het op een krijsen?!
Die van mij is binnen 5 minuten op alles wat ze in haar handen heeft uitgek ...
Jaa dat is hier ook ineens!! Eerst ging dit veeeel beter. Kon hij zo half uur alleen in de box spelen, nu met pijn en moeite 5 min en dan moet ik er ook nog bij zitten🧐
Onze kleine man is over een week 8 maanden en tot voor kort verdween ook alles gelijk in z'n mond. Nu zien we dat hij er soms ook even aandacht naar kijkt, ermee beweegt om te zien wat er dan gebeurt en dan natuurlijk alsnog in de mond 😅. Hoort er allemaal bij. Over een tijdje zal hij/zij meer gaan spelen