Ha allemaal,
Even een vraagje, zit wat te rommelen met de voeding van m'n zoontje. Ik heb op het cb een schema mee gekregen, voor 8-9 maanden (zie foto). Maar daar zie ik dus dat hij alleen nog 's ochtends en 's avonds een fles hoeft. Alleen de flessen afbouwen tussendoor lukt niet, want dan heeft hij nog teveel honger lijkt het.. hij krijgt nu:
07:30 papfles 210+7 + 3 schepjes pap
10:15 fruithap 150-200 g + fles 120+4
12:30 1 volkoren broodje zonder korstjes met beleg en vaak nog wat losse groenten, fruit of ei.
15:30 vaak alweer hongerig. Soms lukt het met yoghurt en fruit, maar vaak al zoveel honger dat hij een fles wil, dan doe ik maar 150+5
17:30 groentehap 200 g
18:00 fles 210+7
Ik heb dus het idee dat het best veel is, hij zit qua gewicht wat boven gemiddeld, maar daar maak ik me verder geen zorgen over. Tis meer of hij niet teveel krijgt? En die flessen tussendoor afbouwen lukt dus ook niet goed, want vaak is hij zo aan het huilen dat hij alleen stil wordt met een fles, hij lijkt dan te hongerig om rustig een hapje te eten.. Heeft er iemand tips om die flessen tussendoor toch af te bouwen? Eten jullie kindjes heel anders met 8,5 maand of is dit toch wel normaal?