3 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ja hoor, hier ook. Hoor er veel mensen over. Wij hebben besloten om na 2 jaar vechten en doorzetten er niet meer tegen te verzetten. Slaapt alleen nog maar in ons bed en alleen als ik of mijn partner erbij is. We hebben ons bed uit elkaar gehaald (ivm het uit bed kunnen vallen) en de matrassen op de vloer gelegd. We leggen hem op bed en als hij slaapt gaan we weg. Werkt prima. Is niet ideaal, maar ik heb liever deze oplossing en mijn slaap, dan nachten vechten en een overstuur kindje.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben dit gehad rond 18 mnd. Nu ook weer laat naar bed. We merkten toen dat hij gewoon een lange wakker tijd heeft en minder slaapbehoefte, nu dus weer. Bij ons was het dus langer wakker blijven en druk bezig zijn gedurende de dag (monkey town, zelf laten lopen buiten, stoeien) wel een must want als we een keer een rustig dagje hebben dan merken we dat gelijk aan zijn bedtijd.

茅茅n jaar geleden

Jep, pas ook een topic over geopend. Duurt hier nu 2,5 week. Belandde uitzonderlijk steeds bij ons in bed om tv te kijken en pas tegen 22/23 uur naar eigen bed en slapen. Ik was er zo klaar mee. Lijkt mi beter te worden. 2 dingen aangepast, voor sla0en gaan als hij in bed ligt eerst even kletsen. Neem dan de dag door em vertel wat we morgen gaan doen. En daarna kus en weltrusten wensen. En hoe vervelend ook, laten huilen. Heeft 2 dagen 45 min gehuild en is uiteindelijk in slaap gevallen. Nu huilt hij ook nog wel, maar gaat hij sneller slapen.