7 Reacties

één jaar geleden

Hi, wij hebben een vloerbed 90x200 gehaald. En het bevalt prima. Zelfstandig erin en eruit vindt onze dochter heel fijn. Wij kunnen er ook bij liggen als het nodig is.

één jaar geleden

Hai ik ben eind feb uitgerekend, ik ga voor een peuterbedje 70×140! Dan liggen ze voor mijn idee toch nog even wat meer geborgen dan gelijk een groot bed!

één jaar geleden

Wij hebben deze zomer gelijk een 90x200 bed gekocht. Wel met een opstaand randje zodat ze er niet uit kan rollen. Ik zie het nut niet zo van een peuterbed. Kost vooral een hoop extra geld. Ze vindt haar grote meiden bed geweldig. Omdat ze er zelf in en uit kan klimmen en zelf haar dekbedovertrekken mocht uitkiezen. Meestal slaapt ze nu overdwars bovenop de deken. 🤣

één jaar geleden

Wij hebben ook al een peuterbed maar hij slaapt er nog niet in omdat de peuterkamer nog niet helemaal af is. Het bed is 70x140 en heb hem online besteld zonder in het echt andere bedden te zien. Achteraf toch spijt dat ik geen 80x160 heb genomen.

één jaar geleden

Wij verhuizen ons zoontje komend weekend, hebben meteen een 1persoonsbed gedaan. Nog geen idee hoe het gaat, maar we verwachten eind oktober onze 2e dus willen hem wel nu al verhuizen.

10 maanden geleden

Gewoon een 90x200, ze slaapt er heerlijk in. Er is wel een val hekje die je er later af kan halen.

10 maanden geleden

Wij hebben de overstap gemaakt naar een 90*200 bed met een los bedhekje toen ik zwanger was van mijn tweede kindje. Ik denk dat hij 1,5 jaar was toen. Ging eigenlijk super goed! Slaapt daarin veel beter dan in een klein bedje. Hadden de overstap wat eerder gedaan omdat hij nog altijd in de nacht wakker werd en als ik hem dan omlaag moest leggen in zijn ledikantje werd hij wakker. Het beste werkte voor ons om ernaast te gaan liggen tot hij sliep en dan weg te gaan. Vandaar ook de keuze voor een groot bed. Was daarbij ook super handig met mijn grotere buik dat ik niet meer zo hoef te bukken☺️