8 Reacties

2 jaar geleden

Voor mij klinkt het als best een hardnekkige slaapassociatie. Waardoor ik zou zeggen om dit echt goed aan te gaan pakken met een slaapcoach of slaapgids. Kijk eens op the New sleepcoach en slaaptipsvoorbabys.nl Succes!

2 jaar geleden

Misschien kun je een knuffel introduceren voor bij het slapen gaan?

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Misschien kun je een knuffel introduceren voor bij het slapen gaan?
Klein knuffeldoekje door het speentje heen kan Misschien helpen, dan went ze eerst aan allebei en kan je misschien de speen uiteindelijk weghalen?

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem. Een speentje vind ikzelf nog niet heel erg maar dat hij persee mijn hand nodig heeft helaas wel i.v.m. dat ik werk en mama doet oppassen en hij dan moeilijker in slaap komt. Ook ik weet niet hoe ik dit kan afleren 😣

2 jaar geleden

Ik heb inderdaad geprobeerd met een knuffel en een speen doekje heeft ze ook. Ik wikkel die zelfs om m’n hand maar ze duwt het gewoon weg 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lms91

Voor mij klinkt het als best een hardnekkige slaapassociatie. Waardoor ik z ...
Dankjewel ik zal even kijken!

2 jaar geleden

Reactie op Yeter Altuntas

Ik heb precies hetzelfde probleem. Een speentje vind ikzelf nog niet heel e ...
Als ik wat heb ontdekt deel ik het hier! Komende week hebben we het druk dus dan doe ik het nog even zoals het gaat, maar daarna willen we echt gaan kijken of we een strategisch plan kunnen maken hiervoor! Lijkt me inderdaad ook erg lastig! Aankomende week gaat ze voor het eerst bij mijn ouders een nachtje logeren, heel benieuwd hoe dat gaat 🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op eerfamily

Ik heb inderdaad geprobeerd met een knuffel en een speen doekje heeft ze oo ...
Jammer!! Mijn ouders hebben een keer een badeendje gepakt toen ze het 2e speentje kwijtwaren.. dat werkte toen goed 😅