12 Reacties

2 jaar geleden

Heb ik ook, wordt nog steeds niet elke maand ongesteld.

2 jaar geleden

Hier ongeveer hetzelfde. Was eerst juist heel mooi regelmatig meteen toen ik stopte met borstvoeding geven, maar nu ben ik al drie cyclussen super onregelmatig. Van 16 februari ongesteld moeten worden, maar nope

2 jaar geleden

Hier van hetzelfde! 😬 Heb ook veel last van zweet aanvallen etc. Denk ook vaak dat ik zwanger ben maar is niet..

2 jaar geleden

Ik had voor de zwangerschap ook al een onregelmatige cyclus, nu nog steeds. De ene keer zit er 30 dagen tussen andere keer 37 dagen😩 Ik voel ook nooit van te voren of ik ongesteld moet worden, kom er letterlijk pas achter wanneer ik het per toeval zie op het toilet ofzo. Loop daarom ook vaak met een inlegkruis rond

2 jaar geleden

K geef bv en heb geen menstruatie gehad tot zo ver.

2 jaar geleden

Reactie op Tesseke

K geef bv en heb geen menstruatie gehad tot zo ver.
Het heeft 11 maanden geduurd, maar vrijdag de 13 de was het weer feest. Moet er wel bij zeggen dat als mijn kind bv wil ik het haar geef. Maar ze heeft er 2 dagen geen acht op geslagen en dat is ook prima,

2 jaar geleden

Reactie op Tesseke

Het heeft 11 maanden geduurd, maar vrijdag de 13 de was het weer feest. Moe ...
Bij mij is het weer redelijk regelmatig gelukkig. We zijn weer wat weken verder. En mijn laatste menstruatie was echt precies na een cyclus van 4 weken. Hopelijk blijft dit zo. Het heeft echt inderdaad 11 maanden geduurd voordat het weer een beetje in het gareel was

2 jaar geleden

Bij mij is het juist andersom… had voor m’n zwangerschap een lange, onregelmatige cyclus (tussen 33-40 dagen) en nu juist een normale, regelmatige cyclus (tussen 28-31 dagen). Heb ook een koperspiraal.

2 jaar geleden

Bij mij ook enorm onregelmatig, en heb ook een koperspiraal. Ze gaven aan dat het na plaatsen van de koperspiraal 6-8 maanden kan duren voordat het weer “normaal” is. Omdat je lichaam toch moet wennen aan dat ding, dus ik wacht nog af. 🤞🏼

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Bij mij ook enorm onregelmatig, en heb ook een koperspiraal. Ze gaven aan d ...
Wow 6 tot 8 maanden?? Mijn HA zei hooguit 3 maanden haha! Wat een onduidelijkheid allemaal weer 😳😂

2 jaar geleden

Ik had voor mn zwangerschap een erg onregelmatige cyclus, wel gelijk zwanger geworden. Nu weer nog steeds niet ongesteld geworden terwijl ik met 7 maanden gestopt ben met bv.