15 Reacties

één jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juni-2021/lopen-pewMEK?utm_source=24Baby&utm_medium=app hier vind je meer! Mijn zoontje van 19 maanden loopt ook nog niet

één jaar geleden

Mijn zoontje loopt nu net sinds een week. Hij is van 2 juni🙏

één jaar geleden

How te snel verzonden.. ik maakte mij ook er druk om, maar cb zijn dat dat niet hoefde. Pas als ze 2 zijn en niet lopen..

één jaar geleden

Mijn zoontje loopt sinds vorige week ook pas! Daarvoor was hij niet te stimuleren, hij werd een beetje 'bokkig' als ik met hem wilde oefenen met los lopen🤭 heb het op een gegeven moment opgegeven en gedacht,nou tkomt wel.. en ja hoor nu ineens wel! Maar snap je zorgen hoor.. ha dik hiervoor ook en ieeedereen zei ' oh looptie nog niet, wat laat'. Dan ga je echt twijfelen he

één jaar geleden

Reactie op Simoon5

Mijn zoontje loopt sinds vorige week ook pas! Daarvoor was hij niet te stim ...
Haha ja dit! Zelf langs meubels en alles lopen, maar als we hem rechtop zetten dan heeft ie spaghetti benen🤣 nu wel druk bezig met oefenen met zelf te gaan staan en we zitten volop in slaapregressie dus hopelijk ook binnenkort! Maar indd vooral moe van iedereen die er een mening over heeft..

één jaar geleden

Reactie op Lisvos

How te snel verzonden.. ik maakte mij ook er druk om, maar cb zijn dat dat ...
Ah kijk, dit geeft hoop! Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op Lisvos

Mijn zoontje loopt nu net sinds een week. Hij is van 2 juni🙏
Onze dochter ook van 2 juni. Loopt nu ongeveer 3 weekjes. Voordeel wanneer ze laat gaan lopen is dat ze veel steviger lopen. Onze dochter loopt ook gelijk best wel goed! Ik heb me ook wel zorgen gemaakt. Uiteindelijk bij de kinderfysio geweest. Lichamelijk waren er geen belemmeringen. Ze gaf tips per fase hoe we dingen konden oefenen of stimuleren. Dat was heel fijn!

één jaar geleden

Reactie op Catmommmy

Ah kijk, dit geeft hoop! Dankjewel
Ja ik vroeg ook of fysio nodig was maar ze gaf aan dat het niet van toepassing is nog. Ook omdat hij wel al langs meubels liep etc. En ja hij loopt nu.. dus het komt vast goed 👌

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Onze dochter ook van 2 juni. Loopt nu ongeveer 3 weekjes. Voordeel wanneer ...
Ja klopt mijn zoon ook! Staat ook heel stevig.

één jaar geleden

Ik werk professioneel regelmatig samen met kinderfysio's en zij raden toch een consult aan als je kindje op 18 maanden niet los loopt. Hoeft helemaal niets te betekenen, maar soms is er wat minder kracht of een klein onevenwicht dat ze soms met bepaalde oefeningen redelijk snel opgelost krijgen.

één jaar geleden

Fijn wat herkenning, was ik ook naar op zoek. Hier zelfde leeftijd als jou kindje en loopt ook nog niet los. Wel aan de hand of langs de bank oid. Staat jullie kindje wel los? Hier nog niet

één jaar geleden

Ons meisje van 19-06 heeft het sinds afgelopen dinsdag ook ontdekt. Had nog nooit los gelopen, ook nooit gekropen. Alleen kontschuiven. In ineens dinsdag deed ze het en nu doet ze niks anders meer. T komt echt goed haha

één jaar geleden

Reactie op Happymommy44

Fijn wat herkenning, was ik ook naar op zoek. Hier zelfde leeftijd als jou ...
Oefent wel veel met losstaan maar vaak voor een halve minuut en laat zich dan vallen. Loopt je kindje inmiddels? Hier nog niet

één jaar geleden

Reactie op Catmommmy

Oefent wel veel met losstaan maar vaak voor een halve minuut en laat zich d ...
Losstaan zie ik met name in de box wel veel als ze speelgoed vast heeft dan gaat het perongeluk. Dus dat inderdaad nu wel af en toe. Laatst 2x 5 stapjes ofzo gelopen! Ik was zó trots! Maar kruipen gaat nog steeds makkelijker en sneller. Ik denk dat er wat angst bij speelt

één jaar geleden

Mijn zoontje van 26-6-21 liep tot vorige week alleen nog maar achter de loopkar. Heel regelmatig aan de hand maar ook dat vond hij niet leuk als wij wilde oefenen. Sinds 1 week heeft hij het door en doet niks anders meer dan lopen! 😄