18 Reacties

4 jaar geleden

Zulke dingen moet je nooit hardop zeggen heb ik wel geleerd 🤣🤣 nou ja fijn toch 😊

4 jaar geleden

Hier ook nog niet ziek geweest, maar gaat ook nog niet naar de opvang. Dat kan schelen

4 jaar geleden

Hier alleen een x een temp van 37.7 maar ja dat komt wel vaker voor. Verder ook nog niks🙏 hij gaat wel 2 dagen naar de opvang.

4 jaar geleden

Hier 2 dagen snotneus gehad, verder ook (nog) niks. Gaat wel 2 dagen naar de opvang. Zelf ben ik ook nooit ziek en heb vroeger veel kinderziektes overgeslagen. Hoop dat hij dat van mij heeft 😂

4 jaar geleden

Hier na 19 weken hele heftige buikgriep, koort en heel slecht drinken

4 jaar geleden

Lekker toch! Hier nu de eerste verkoudheid opgelopen vorige week (toen wk17). Notabene van n oom die dit had meegenomen van zn avondje uit 🙄. Had niet gehoeven! Kindjes worden zeker niet allemaal de hele tijd ziek. Geniet ervan!

4 jaar geleden

Hier ook nog niet ziek geweest. Groeien gaat daardoor ook wel goed. Ik denk dat door corona we toch wel voorzichtig zijn. Ik ben nu zelf trouwens wel verkouden...

4 jaar geleden

Hier 17wk ook nog niet ziek geweest. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook nooit meer temperatuur… ook niet echt aanleiding toe. Of doen jullie dat standaard? 🤔 Vandaag wel heel erg huilerig de hele dag 🥺 dus ik klop even af ;p

4 jaar geleden

Zowiezo een maand na de eerste tand zijn ze wel eens goed verkouden of een oorontsteking.. heb ik van al mijn kids gehad en nu ook weer dochter is vandaag 18w en aan 14w zat de 1ste tand erdoor.. helaas al 2dagen snip verkouden maar ik had het zien aankomen. Was er ook op voorbereid met baby kalip'tus neusdruppels en paracetamol. De andere kinderen zijn niet ziek en ze gaat niet naar de kinderopvang. Ze kan het van niemand gekregen hebben. Daarvoor nooit ziek geweest.

4 jaar geleden

Reactie op Livia 👶

Hier 17wk ook nog niet ziek geweest. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk o ...
Haha nee, wij doen het alleen als ze warm aanvoelt of een beetje anders is.

4 jaar geleden

Reactie op Taïssa

Zowiezo een maand na de eerste tand zijn ze wel eens goed verkouden of een ...
Oh die neusdruppels is wel een goede! Heb wel al sinds de vaccinatie de kinderparacetamol in huis. Kan maar beter voorbereid zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Ceciel__

Hier ook nog niet ziek geweest. Groeien gaat daardoor ook wel goed. Ik denk ...
Ben benieuwd of je kleintje dan ook een staartje er van mee krijgt... we zijn hier al wel bij een kinderfeestje geweest waar ook verkouden kindjes liepen, daar heeft ze ook niets van gekregen.

4 jaar geleden

Reactie op XLynn

Oh die neusdruppels is wel een goede! Heb wel al sinds de vaccinatie de kin ...
Nesivine baby vind ik de beste..

4 jaar geleden

Vaak zijn ze veel ziek als ze naar de opvang gaan of als broertjes en zusjes naar opvang of school gaan. Dat zijn echt van die broednesten

4 jaar geleden

Gaat ze al naar de opvang? Mijn dochter kreeg haar eerste snotneus toen ze 2 weken naar de opvang was geweest. Lekker baccillen uitwisselen met andere kindjes, goed voor de weerstand 💪🏻

4 jaar geleden

20weken en nog niet ziek geweest. Af en toe wat niezen en dan helpt voor wat snotterigheid de neuspeer voldoende (zo'n zuigertje).

4 jaar geleden

Mijn oudste dochter (nu 9 jaar) was en is ook nooit ziek. Mijn zoontje van 4 jaar is om de twee weken wel verkouden. Mijn jongste dochter van bijna 5 maanden is nu al een maand non stop verkouden met hoesten. Het kan echt per kind verschillen.

4 jaar geleden

Reactie op SuusZ88

Gaat ze al naar de opvang? Mijn dochter kreeg haar eerste snotneus toen ze ...
Nee, ik zit in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit en nasleep van hellp-syndroom dus ze hoeft nog niet naar de opvang. Ze gaat wel vaak naar opa en oma, ziet vaak haar nichtjes en andere kindjes die daar bij zijn. Lopen dagelijks buiten. Ook waren we op verjaardag bij een meisje wat snotverkouden was, maar ook daar is ze niet ziek van geworden 🙈 ik klaag niet hoor!