15 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op FemFF
Ja hier ook hoor. Had tijdens mn zwangerschap een goede c en de laatste tij ...
Haha, opnieuw zwanger worden is het geheim dus om weer wat meer cup te krijgen😂
2 jaar geleden
Nee dat heeft niks met je BV te maken. Je borsten veranderen door de zwangerschapshormonen. Wel kan het zijn dat wat vetweefsel plaats heeft gemaakt voor melkklieren maar dat herstelt zichzelf weer na de BV. De impact van de zwangerschapshormonen kan geloof ik wel permanent zijn
2 jaar geleden
Hier ook nog steeds bv! Ze zijn nog steeds groter dan voordat ik kinderen had maar vooral rechts erg slap 🙈 Geen ervaring nog hoe het hersteld want heb de afgelopen 6 jaar een half jaar niet gevoed maar toen was ik zwanger 🙈 Hoop ook dat ze na de bv wat steviger worden, geeft hoop als de melkklieren vervangen worden door vetklieren 🤞🏻
2 jaar geleden
🙋♀️ nog steeds borstvoeding, ook in de ochtend en avond (als ie het voor het zeggen had dronk hij de hele dag 🙈). Ik ben van een cup D naar misschien een kleine B gegaan geloof niet dat het veel met de borstvoeding te maken heeft. Dit is de derde en bij de andere twee had ik hier geen last van. Ik ben wel veel afgevallen dus voor mij heeft het vooral daar mee te maken.
2 jaar geleden
Yes 💪 gaat nog steeds goed. Avond en ochtend (en helaas snachts ook nog....) Ik kolf overdag nog 1 keertje (of voed 1 keer). Als het aan hem ligt nog wel vaker.. mijn borsten worden er nog niet echt kleiner op. Wel wat slapper 🤪
2 jaar geleden
Hier ook nog steeds! Van een B naar in de zwangerschap een D en inmiddels vaak tussen een B en C in. Ze heeft fases waarin ze veel drinkt (7-8x per dag) dan zijn ze beduidend voller dan fases waarin ze weinig (3-4x per dag) drinkt. Als ik mijn man moet geloven zijn ze nog steeds voller/groter dan voor de zwangerschap 😆. Zo ervaar ik het zelf niet als ze naar mijn idee weer eens helemaal leeggedronken zijn...
2 jaar geleden
Ik geef ook nog bv (16 maanden) maar wil er graag mee stoppen. Het ging even een paar weken goed maar nu wilt mijn zoontje er weer ieder uur aan. Mijn borsten zijn zo slap en voel geen melk meer zitten (ook geen toeschietreflex) maar toch hoor ik hem slokjes nemen. Als hij er eenmaal op zit, kan hij wel een uur aan 1 borst drinken! Hij wordt daarna nog steeds boos als ik hem eraf haal. Iemand tips?
2 jaar geleden
Hier ook nog steeds borstvoeding, ze er is soort van aan verslaafd dus we gaan nog wel even door denk ik. Volgens mij zijn ze nog steeds groter dan voor de zwangerschap, het toeschietreflex en stuwing lijkt wel helemaal weg en godzijdank het lekken is eindelijk gestopt. Maar als ik kolf komt er nog best wat uit. Ik ben benieuwd wat er straks van over is. Weleens gelezen dat als je stopt dat er weer meer vetweefsel terug kan komen en ze dus wel weer soort van terug komen. Maar het is denk ik weg wisselend per persoon.
2 jaar geleden
Reactie op Liesje87
Hier vooral herkenbaar dit!
Ik heb besloten om geen borstvoeding meer te geven, ook niet 1 keer per dag en tot nu toe gaat het goed! Hij zeurt er niet meer om 😌 het ging na 1 dag al goed! en we kunnen weer knuffelen zonder dat hij meteen aan de borst wilt!