15 Reacties
2 jaar geleden
Geen zorgen! Mijn broer en ik waren beide ruim 16 maanden met de eerste tand, tandarts zei toen "hoe later de melktanden komen, hoe langer ze er mee doen en hoe langer ze met hun volwassenen gebit doen!" ☺
2 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Geen zorgen! Mijn broer en ik waren beide ruim 16 maanden met de eerste tan ...
Jup hier ook pas met 18 maanden. Ons zoontje nu wel 4 tandjes maar zelf was ik dus ook heel laat en inderdaad ook heel laat met wisselen. Op mijn 12e/13e hebben ze nog 6 melktanden moeten trekken voor de beugel en omdat sommige volwassen tanden al erboven of erachter klaar stonden 😅
2 jaar geleden
Van 1 juni en nog steeds koos tandloos 🤣 komt vanzelf! CB zei ook geen zorgen maken
2 jaar geleden
Reactie op Noeeeee89
Oh jee! Hier ondertussen 8 tanden en 3 kiezen.. ik hoop maar dat het laatst ...
Haha het zal niet zo zijn dat ie op z'n 36e al met een kunstklap loopt hoor 🤣 maar het was meer bedoelt als 'hoe later xe tanden krijgen, hoe later ze vaak gaan wisselen en dus hebben de volwassen tanden minder lang te voorduren zegmaar'
2 jaar geleden
Hier van 25-06 en nu al zeker een week lang extra onrust. Vooral ‘s nachts 😅
en nu eindelijk voor de eerste keer een klein glazig puntje te zien 👏🏻
2 jaar geleden
Onze dochter is van 05.06. en heeft ook nog geen tandjes. We noemen dr toothless 🤣
2 jaar geleden
Ons dochtertje is van 31-5. Begon al vroeg met bijten, kwijlen, oortjes vastpakken, koortsig en jengelen. Dus wij dachten ook telkens dat er tandjes kwamen. Uiteindelijk is er 1 klein tandje onderin gekomen en daar is het tot nu toe bij gebleven. Wederom dit weekend koorts gehad enz. Dus wie weet komt nr. 2 nog ooit door 😅