25 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochtertje spuugt ook nog veel. Wel enkel als we melk hebben gegeven. Bij vaSte voeding bijna nooit. We leggen haar nooit op de buik nadat ze flesje heeft gehad.
Ik ben kort geleden naar de osteopaat met haar gegaan om deze reden. Dit kan je ook doen ! Meestal helpt dit wel ☺️
2 jaar geleden
Reactie op amalurra
Mijn dochtertje spuugt ook nog veel. Wel enkel als we melk hebben gegeven. ...
Ohja dn ik geef max 150 ml melk. 180 ml doe ik niet want dan aou ze nog meer spugen. 180 is ook gewoon teveel voor haar maagje. Wellicht ook voor jou kindje. Zak eens naar 150 ml ?
2 jaar geleden
Reactie op Sigis
Hier PRECIES hetzelfde. Helaas geen tips wel herkenning. 3x per dag omklede ...
Hoeveel drinken de kindjes hier nog dan en wat is het minimale? Ik lees hier allemaal minder flesvoeding om minder te spugen helpt maar hier drinkt hij maar 400-550ml Neocate ergens op een dag. En dat schijnt erg licht verteerbaar ook te zijn. Moet ik nog minder geven? Ik kan het vocht ook niet aanvullen met water of thee want dat komt er al helemaal uit.
Medicatie kwam ik ook ergens tegen - weet dat dit maagzuurremmers zijn en dus niet noodzakelijk het spugen stopt. Dus ik zou dit enkel gebruiken als je kleintje er ook echt veel last van heeft.
2 jaar geleden
Ik herken je verhaal helemaal. Gaat hier precies zo. Mijn zoontje van (bijna) 8mnd spuugt ook continu. Hydrofiele doeken, spuugdoeken, slabbers: ze zijn niet aan te slepen.
We hebben van alles geprobeerd, lactatiekundige, dietiste, logopediste, andere voeding, jbpm…niets stopt het spugen. Door nexium heeft hij er gelukkig zelf geen last van. Ik wel door de vieze lucht en het vele wassen 😏…
Mijn zoontje van, nu, 5 jaar heeft dit ook gedaan. Met 9-10mnd was het over. Dat houd ik maar in gedachten. Dat we de langste tijd gehad hebben.