15 Reacties

4 jaar geleden

Mijn meisje was geboren met 3524 gram en 50 cm en noppies maat 50 paste voor 1 maand lang. Ik dacht ook ziet er klein uit maar was prima dus

4 jaar geleden

Maar 50 is echt goed zo lang je niet een hele grote baby hebt.

4 jaar geleden

Ik vind noppies persoonlijk vrij klein vallen. Ik heb een shirtje maat 50 en mijn zoon was 48cm en 2900 graag bij de geboorte en nu maand later is hij al te klein terwijl andere kleertjes nog passen

4 jaar geleden

Onze oudste was 2950 bij de geboorte en daar zat maat 50 nog wel ruim in het begin. Ik heb nog wat pakjes maat 44 gekocht🙈

4 jaar geleden

Maat 50 van Noppies heeft mijn zoontje nooit gepast. Noppies valt klein.. Hij zou ook gemiddeld worden beaamde verloskundige, gynaecoloog en stagiaire. Hij kwam er uit met een ruime 4 kilo 🙈..

4 jaar geleden

Onze dochter woog 2885 gram bij geboorte en vooral het broekje van Noppies maat 50 paste zij toen precies. De beentjes zijn altijd erg smal, wel lekker lang voor langere baby's!

4 jaar geleden

Ons meisje was 3855 en 52cm bij de geboorte en heeft in alles maat 50 nog! Ze is nu een week oud. Ik zou voor maat 50 gaan

4 jaar geleden

Noppies valt wel klein mijn dochter is 3740gram en 49cm maar het kan nog net aan maat 50

4 jaar geleden

Mijn zoon is nu een week oud, 3575 gram, 51 cm en noppies maat 50 past prima! Broekjes zijn zelfs nog een beetje lang :) Als geboortepakje zou ik het dus wel aandurven in maatje 50 als ik jou was.

4 jaar geleden

Reactie op Fleurtjes33

Maat 50 van Noppies heeft mijn zoontje nooit gepast. Noppies valt klein.. ...
Hahaha ja helemaal zeker is het natuurlijk niet.

4 jaar geleden

Als geboortepakje paste Noppies bij ons ook prima in maat 50 (3520 gram). Maar het valt inderdaad klein en er zijn kindjes die direct in maat 56 passen bij geboorte. Aangezien je kleintje toch gaat groeien en sowieso 56 ook op termijn gaat passen, zou je dan niet gewoon 2 pakjes kopen in beide maten? Dan zit je zeker goed (en kan je evt broekje in 56 en shirtje in 50 aandoen mocht dat nodig zijn).

4 jaar geleden

Alle maat 50 noppies die ik had gekocht, paste niet... Mijn baby was 3800 gram bij geboorte. Ze ging gelijk in de pakjes 56 van noppies. Ergens wel jammer hah

4 jaar geleden

Ik heb maat 50 niet eens gebruikt, te strak. Ik heb maat 56 gekozen. Zonde van je geld!

4 jaar geleden

Hier heeft niks van noppies gepast in 50 en 56.. kleine was 3976 bij geboorte

4 jaar geleden

Kleine man hier woog 3265 en ca 52cm lang maat 50 noppies zat juist heel mooi. Ik dacht ook dat het te klein zou zijn omdat het er zo smal en klein uit ziet maar een eerste pakje waar ze in verdrinken vind ik ook niks.. hij is nu bijna 4 kilo en 3 weken oud en maat 50 past nog steeds.