15 Reacties
4 jaar geleden
Mijn meisje was geboren met 3524 gram en 50 cm en noppies maat 50 paste voor 1 maand lang. Ik dacht ook ziet er klein uit maar was prima dus
4 jaar geleden
Onze oudste was 2950 bij de geboorte en daar zat maat 50 nog wel ruim in het begin. Ik heb nog wat pakjes maat 44 gekocht🙈
4 jaar geleden
Maat 50 van Noppies heeft mijn zoontje nooit gepast. Noppies valt klein..
Hij zou ook gemiddeld worden beaamde verloskundige, gynaecoloog en stagiaire. Hij kwam er uit met een ruime 4 kilo 🙈..
4 jaar geleden
Onze dochter woog 2885 gram bij geboorte en vooral het broekje van Noppies maat 50 paste zij toen precies. De beentjes zijn altijd erg smal, wel lekker lang voor langere baby's!
4 jaar geleden
Als geboortepakje paste Noppies bij ons ook prima in maat 50 (3520 gram). Maar het valt inderdaad klein en er zijn kindjes die direct in maat 56 passen bij geboorte.
Aangezien je kleintje toch gaat groeien en sowieso 56 ook op termijn gaat passen, zou je dan niet gewoon 2 pakjes kopen in beide maten? Dan zit je zeker goed (en kan je evt broekje in 56 en shirtje in 50 aandoen mocht dat nodig zijn).
4 jaar geleden
Alle maat 50 noppies die ik had gekocht, paste niet... Mijn baby was 3800 gram bij geboorte. Ze ging gelijk in de pakjes 56 van noppies. Ergens wel jammer hah
4 jaar geleden
Ik heb maat 50 niet eens gebruikt, te strak. Ik heb maat 56 gekozen. Zonde van je geld!
4 jaar geleden
Kleine man hier woog 3265 en ca 52cm lang maat 50 noppies zat juist heel mooi. Ik dacht ook dat het te klein zou zijn omdat het er zo smal en klein uit ziet maar een eerste pakje waar ze in verdrinken vind ik ook niks.. hij is nu bijna 4 kilo en 3 weken oud en maat 50 past nog steeds.