25 Reacties

MOD

2 jaar geleden

Wij geven hier gewoon brinta.

2 jaar geleden

Brood. Ik eet zelf ook 2x brood

2 jaar geleden

Ontbijt is hier brood en fruit. Wij hebben nooit pap gegeven, zie daar de toegevoegde waarde niet van.

2 jaar geleden

Havermoutpap met fruit of groente er door heen. Elke ochtend weer een succes.

2 jaar geleden

Ik geef baby Havermoutpap met flesmelk in plaats van normaal melk

2 jaar geleden

Weten jullie of deze al gegeven mag worden ? Zoontje vindt die van olvarit enz niet lekker 🤔

2 jaar geleden

Wij geven in de ochtend havermout met fruit.

2 jaar geleden

Wij geven ook havermoutpap met fruit erin. Staan best wat recepten op internet voor de verhoudingen en hoe je kan variëren met smaken.

2 jaar geleden

Hier pap als ik haast hebt, want gaat lekker snel. En anders gewoon een boterham. Soms wat fruit erbij/erdoor, maar niet altijd. Teveel havermout is trouwens niet goed voor het lichaam, ivm de fytinezuur die erin zit.

2 jaar geleden

Ik geef m’n zoontje vaak zeven granen ontbijt van de Aldi.

2 jaar geleden

Reactie op Anne-Lois

Ik geef m’n zoontje vaak zeven granen ontbijt van de Aldi.
Aah , dus kan wel gelukkig

2 jaar geleden

Wij geven sochtends een papfles van poedermelk. We gebruiken olvarit 6+ pap en nog nummer 1 melk. M.i. zit er teveel onnodige suikers in pap voor oudere kindjes en in de nummer 2 of 3 voeding. Een papfles gaat lekker makkelijk en snel, wij en ons kindje hebben in de hele vroege ochtend niet zo veel geduld voor een boterham 🤭 Als je zin/tijd hebt voor een boterham kan je die sochtends geven. Als jullie het nog prima doen op een flesje melk of een papfles, zou ik het daar nog lekker bij laten. Daar is ook niks mis mee hoor! 😊

2 jaar geleden

Wij geven havermout gemaakt met water (KMA) en appeltjes toegevoegd.

2 jaar geleden

Teff pap, pap van het merk Hipp, tarwegries, pannenkoekjes, wafels fruit met een notenpasta, noten en of zaden blenden, yogurt. Ik probeer zoveel mogelijk te variëren. Natuurlijk 2 keer brood op een dag maakt niet uit. ‘ Kleine buikjes vullen’ en ‘Project Radijsje’ volg ik op Instagram. Bieden superveel alternatieven aan voor brood.

2 jaar geleden

Papfles met kv, maar die is bijna op en verder drinkt hij ook al gewone melk, én overmorgen is hij 1 dus we gaan over op gewone melk! Meneer is veeeel te ongeduldig smorgens, dus voor nu is de papfles voor ons nog prima.

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Aah , dus kan wel gelukkig
Ja hoor, die mogen ze lekker eten.

2 jaar geleden

Wij gaven eerst pap. Maar zijn nu over op een boterham en 90 ml flesvoeding wat we willen gaan vervangen door 100 ml gewone melk.

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Teff pap, pap van het merk Hipp, tarwegries, pannenkoekjes, wafels fruit me ...
Super ga ik op kijken! Bedankt

2 jaar geleden

Wij geven hem in de ochtend als eerste een papfles van gewone melk en pap nu nog van AH 12 maanden. Soms heeft hij nog honger en wordt hij boos als de fles op is, dan krijgt hij nog een broodje. Het cb wil het inderdaad andersom, alleen is hij in de ochtend gewoon hongerig en wil hij snel eten. Het is leuk wat ze zeggen maar doe vooral waar jij je goed bij voelt. Als hij maar genoeg eet en goed groeit toch, dat is uiteindelijk het belangrijkste.

2 jaar geleden

Wij geven ook pap (op werkdagen), uit een kommetje en met een lepel. Maar meneer is zo ongeduldig dat ik het misschien toch weer in een fles wil aanbieden. Iemand hier de tip voor een goede papfles? Eerder kreeg hij de pap er niet doorheen of ging het juist te snel en toen zijn we maar uit een kommetje gaan geven… Op dagen dat ik vrij ben krijgt hij een fles warme melk in het grote bed en een klein uurtje later nog een boterham.