10 Reacties

één jaar geleden

Ik geef vaak een boterham en daarna nog een fles met melk en een klein beetje brinta erin. Heb de flesjes van Philips Avent natural en gebruik dan de 3 standen speen (grootste stand), 210ml half volle melk en 2 eetlepels brinta

één jaar geleden

Wij gebruikte de difrax papfles, met nestlé 8granen pot. Is alweer even geleden haha, maar geloof dat wij 3 eetlepels pap deden? Met 180melk zoiets?

één jaar geleden

Reactie op G_F

Ik geef vaak een boterham en daarna nog een fles met melk en een klein beet ...
En hoe oud is jouw kindje als k bragen mag? Mijne 17 maanden… maar eet niet zo heel goed brood..

één jaar geleden

Mijn dochter (bijna 17 maanden) drinkt pap. Lekker makkelijk en ze is niet iets anders gewend. Drinkt uit haar papfles (met handvaten). 250 ml melk en 2.5 scheppen olvarit 15+. Doe daar ook meteen haar vitamine D in. Ze is ook geen grote drinker dus krijgt ze meteen wat vocht binnen. Wil er ook pas mee stoppen als ze het gaat weigeren of genoeg overdag gaat drinken.

één jaar geleden

Ohja en ze kan goed eten. Kauw bewegingen zijn al vanaf haar eerste hapjes goed. Dus was het voor haar niet noodzakelijk om ook sochtends met brood eten te oefenen.

één jaar geleden

Als we haast hebben geef ik een boterham met fruitspread of jam 🙈 dat is hier eerder op dan een pap fles

één jaar geleden

Hoi! Onze kleine is 17 maanden en krijgt ook een papfles in de ochtend. Hij is niet een hele goede drinker, dus dan zit dit vocht er tenminste in en hij vindt het heel lekker. Hij eet ook heel goed brood, maar wat je zegt, het is handig en snel. Wij hebben het gat van de speen wat groter gemaakt van de difrax L speen, ik doe er meestal 6 scheppen (schepje nog van de flesvoeding) in, gewone Brinta van eigen merk.

één jaar geleden

Reactie op C01

En hoe oud is jouw kindje als k bragen mag? Mijne 17 maanden… maar eet niet ...
Mijn zoontje is ook 17 maanden en eet ook wisselend brood. Vandaag de fles met nog wat brinta erdoor

één jaar geleden

Reactie op Meisje12345

Mijn dochter (bijna 17 maanden) drinkt pap. Lekker makkelijk en ze is niet ...
Welke papfles is dat?😊

één jaar geleden

Mijn dochter (17 maand) krijgt iedere ochtend een papfles. Lekker makkelijk en snel en ze vindt het heerlijk. Ik doe 220 melk met 15 gram pap. Ik heb de 12+ van AH eigen merk.