Op de website van kind en gezin staat erwt vanaf 4m maar toen ik er mijn ka over sprak zei ze van te wachten met erwt tot 6m en het liefst tot 8m 馃し heb er niet meer over in gesprek gegaan omdat ze er nogal kort en direct op antwoordde.
Hier kokhalzen van de doperwt. De rest vind hij tot nu toe fantastisch. Las daarna ook tegenstrijdige berichten inderdaad. Maar door kokhalzen heb ik het na 2x laten liggen voor een tijdje.
Wist niet dat het niet zou kunnen, je kan potjes vanaf 4mnd halen met gepureerde doperwt, hier gedaan en ze vond het lekker. Op het moment dat ze doperwt kreeg was ze 5 maandjes
Hier is erwt ook een hit! Meng het niet, gewoon gekookt en gepureerd. Gaat prima. Ben benieuwd of sugar snaps ook mogen, die heb ik van ons avondeten gekookt over en zou ik kunnen pureren en invriezen?
Ik heb ook doperwt gegeven! Die Olvarit potjes vanaf 4 maanden is oa met doperwtjes. Echter even een korte vraag nav dit topic, zijn er meer kindjes die helemaal niks lekker lijken te vinden?馃檲 Mijn dochtertje (5 maanden) vindt alle groente vies en nu pas begonnen met fruit, maar ze doet vaak haar lipjes stijf op elkaar en zit echt te kokhalzen..
Hier kokhalzen van de doperwt. De rest vind hij tot nu toe fantastisch. Las ...
Ik weet niet hoe warm je de groente aanbiedt?
Gisteren was de Erwten prak bijna koud. Toen kokhalzen. Vanavond ging het heel goed, totdat de Erwten weer koud waren. Weer kokhalzen. Heb het zelf even geproefd, maar de smaak van koude Erwten vond ik ook niet heel lekker.