23 Reacties

4 jaar geleden

Op de website van kind en gezin staat erwt vanaf 4m maar toen ik er mijn ka over sprak zei ze van te wachten met erwt tot 6m en het liefst tot 8m 馃し heb er niet meer over in gesprek gegaan omdat ze er nogal kort en direct op antwoordde.

4 jaar geleden

Ik heb doperwt gewoon met 4 maanden gegeven

4 jaar geleden

Hier ook doperwt gegeven. Hij vond het heerlijk

4 jaar geleden

Ok ik heb deze als 2e aangeboden dochter was toen 4 maanden en 5 dagen... heb nergens zien staan dat er groenten zijn waar je mee moet wachten

4 jaar geleden

Ik heb nu 2 dagen doperwten met wortel gegeven 100gr en hij vind het heerlijk. Ik gebruik zelf deze lijst als richtlijn.

4 jaar geleden

Die van mij krijgt het ook. Ze is nu 5 maand

4 jaar geleden

Doperwt is hier favoriet! Op de potjes kun je ook altijd het aantal maanden terugvinden

4 jaar geleden

Reactie op Hanie

Ik heb nu 2 dagen doperwten met wortel gegeven 100gr en hij vind het heerli ...
Ziet er leuk uit Waar heb je die vandaan?

4 jaar geleden

Hier kokhalzen van de doperwt. De rest vind hij tot nu toe fantastisch. Las daarna ook tegenstrijdige berichten inderdaad. Maar door kokhalzen heb ik het na 2x laten liggen voor een tijdje.

4 jaar geleden

Hoe maken jullie doperwtjes vers dan? Om ze te koken is een gedoe, verder maak ik wel alles vers, en ik weet niet of zo鈥檔 potje hetzelfde smaakt?

4 jaar geleden

Reactie op Kleintje06

Hoe maken jullie doperwtjes vers dan? Om ze te koken is een gedoe, verder m ...
Zakje doperwten van de vers afdeling in de philips avent stomer voor 15 min en dan omdraaien om te blenden. Beetje olijfolie erbij en klaar.

4 jaar geleden

Reactie op FHWH

Ziet er leuk uit Waar heb je die vandaan?
Ik had hem via internet gevonden. Weet niet meer welke website.

4 jaar geleden

Wist niet dat het niet zou kunnen, je kan potjes vanaf 4mnd halen met gepureerde doperwt, hier gedaan en ze vond het lekker. Op het moment dat ze doperwt kreeg was ze 5 maandjes

4 jaar geleden

Doperwt is hier een succes! Ik doe wel een klein scheutje kv erbij anders is het was droog

4 jaar geleden

Hier is erwt ook een hit! Meng het niet, gewoon gekookt en gepureerd. Gaat prima. Ben benieuwd of sugar snaps ook mogen, die heb ik van ons avondeten gekookt over en zou ik kunnen pureren en invriezen?

4 jaar geleden

Ik heb ook doperwt gegeven! Die Olvarit potjes vanaf 4 maanden is oa met doperwtjes. Echter even een korte vraag nav dit topic, zijn er meer kindjes die helemaal niks lekker lijken te vinden?馃檲 Mijn dochtertje (5 maanden) vindt alle groente vies en nu pas begonnen met fruit, maar ze doet vaak haar lipjes stijf op elkaar en zit echt te kokhalzen..

4 jaar geleden

Reactie op Sigis

Hier kokhalzen van de doperwt. De rest vind hij tot nu toe fantastisch. Las ...
Ik weet niet hoe warm je de groente aanbiedt? Gisteren was de Erwten prak bijna koud. Toen kokhalzen. Vanavond ging het heel goed, totdat de Erwten weer koud waren. Weer kokhalzen. Heb het zelf even geproefd, maar de smaak van koude Erwten vond ik ook niet heel lekker.

4 jaar geleden

Jaa

4 jaar geleden

Doperwtjes gingen er goed in! Ik maak alles zelf. Hoe zijn jullie gestart met fruit?

4 jaar geleden

Reactie op Karin2005

Ik weet niet hoe warm je de groente aanbiedt? Gisteren was de Erwten prak ...
Oh dankje voor de tip. Daar kan ik nog wel eens naar kijken. Koelt sowieso vrij snel af vind ik 馃槄