10 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik het helemaal niet echt overbodig je merkt echt wel wanneer je kind sprongetje maakt . Oei ik groei geeft een soort van hou vast maar is eigenlijk geld klopperij Dit is me eerste baby ik heb nog niet eens in boekje gekeken ligt er gewoon te verstoffen

4 jaar geleden

Ik heb hem wel, gekocht bij mijn zoontje in 2018 en nu mijn dochter erbij gezet. Heeft hij heel veel waarden, nee. Maar als ik denk dat mijn dochter in een sprongetje zit kijk ik er wel even in en lees ik welk sprongetje dit is, hoelang het kan duren en wat ze dan ontwikkelen. Dacht voor die 2.50 kan ik het proberen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb hem wel. Ik vind de info over het sprongetje en wat ze daarna kunnen wel leuk.

4 jaar geleden

Je betaald maar eenmalig. Ik vind het wel een leuke app, maar ik heb ook het boek.

4 jaar geleden

Ik vind het vooral leuk omdat het zo overzichtelijk is de app en beknopter dan het boek. Je kan zien wat voor leuke dingen je kan doen om je kindje te stimuleren verder te leren op zijn/haar huidige niveau; echt tof. Je bent ook meer bewust van de nieuwe dingen die ze kunnen/aan het leren zijn. Ik ben fan.

4 jaar geleden

Ik vind het wel nuttig en leuk; prima prijs-kwaliteit als je het mij vraagt.

4 jaar geleden

Heb 'm op aanraden van meerdere mensen gekocht. Niet zo enthousiast. We zouden sinds gisteren in sprong 2 moeten zitten, naast dat ik er niks van merk, laat onze dochter zo ongeveer alles al zien van sprong 2, sommige dingen ook al wat langer. Ze gaan uit van de uitgerekende datum, wat al niet bepaald exacte wetenschap is, en daarbij geloof ik er niet in dat ieder kind zo hetzelfde ontwikkeld. Dit artikel zegt eigenlijk al genoeg: https://www.trouw.nl/nieuws/oei-ik-groei-leidt-tot-bittere-ruzie-van-wetenschappers~b361efcd Als het voor jouw kind wel klopt kan ik me voorstellen dat het helpt. Ik vind zelf de Philips app veel fijner, die hebben ook een mijlpalen overzicht maar dan veel ruimer genomen. Ik vind oei ik groei ook nogal negatief met hun onweerswolken.

4 jaar geleden

Ik snap dat "gedoe" rondom sprongetjes niet. Wat maakt het uit? Volg je kind en je krijgt de beste antwoorden. Op de een of andere manier vinden moeders het fijn om "negatief" gedrag te koppelen aan een nieuwe ontwikkeling. Ik zie het al niet als negatief gedrag, scheelt een hoop. Daar heb ik geen app voor nodig maar mijn dochter en gezond verstand.

4 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Ik snap dat "gedoe" rondom sprongetjes niet. Wat maakt het uit? Volg je kin ...
Het is fijn een bevestiging te hebben, dat bepaalde gedragingen horen bij de ontwikkeling. Anders blijf je twijffelen en slecht denken of er misschien wel niet anders aan de hand is.

4 jaar geleden

Reactie op Baby M

Het is fijn een bevestiging te hebben, dat bepaalde gedragingen horen bij ...
Ja ik snap dat dus niet maar daar zal ik wel te nuchter voor zijn
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.