15 Reacties
Nieuwste boven In centimeters weet ik niet maar vandaag in de Hema even een petje gepast en daar kwam maat 68/74 uit. Staat gelijk aan 4-9maanden. En toen ik 1.5maand geleden had gemeten kwam ik op ongeveer 43cm uit.
Op 13 januari was m’n zoontje z’n hoofdomtrek al 46cm, is ook geboren met een p99 koppie😬 (toen 37cm). Dus ik gok nu 50 of er al boven?😅
Reactie op
Chacha-24
Op 13 januari was m’n zoontje z’n hoofdomtrek al 46cm, is ook geboren met e ...
Hoe oud was hij toen
Reactie op
Kelsey32
In centimeters weet ik niet maar vandaag in de Hema even een petje gepast e ...
Hoe oud was je kindje toen
Reactie op
Ikke1981
Hoe oud was je kindje toen
Toen 8maanden, maar ik ga morgen weer even meten omdat ik een pet wil bestellen. Morgen is die 9maanden+1 week.
Reactie op
Ikke1981
Hoe oud was hij toen
Hij is van 7 juni, dus nu 9,5 maand oud. Ik moet hem echt meenemen om mutsen of hoedjes te passen, al te vaak thuisgekomen met iets dat niet past🙈
Heb zijn hoofd net opgemeten en hij heeft een omtrek van 44 cm. Is 9 maanden en 1 week. Is wel een smal manneke van net 8 kilo.
Hier gisteren gemeten, 44 cm (volgende week donderdag 9 maand). Wel ook een klein/smal meisje, net onder de 8 kilo.
Hier een groot mannetje met klein koppie 😅 met bijna 9 maanden 43,5cm 😊
Waarom stel je de vraag? Maak je je ergens zorgen om?
Hier een heel klein, fijn meisje met een smal koppie met een relatief grote hoofdomtrek. 🙈
De 26e (volgende week dus) is hij 9 maanden en zijn hoofdomtrek was 1 maart 45cm bij het consultatiebureau