15 Reacties

2 jaar geleden

In centimeters weet ik niet maar vandaag in de Hema even een petje gepast en daar kwam maat 68/74 uit. Staat gelijk aan 4-9maanden. En toen ik 1.5maand geleden had gemeten kwam ik op ongeveer 43cm uit.

2 jaar geleden

9 maanden - 47 cm

2 jaar geleden

Op 13 januari was m’n zoontje z’n hoofdomtrek al 46cm, is ook geboren met een p99 koppie😬 (toen 37cm). Dus ik gok nu 50 of er al boven?😅

2 jaar geleden

Reactie op Chacha-24

Op 13 januari was m’n zoontje z’n hoofdomtrek al 46cm, is ook geboren met e ...
Hoe oud was hij toen

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

In centimeters weet ik niet maar vandaag in de Hema even een petje gepast e ...
Hoe oud was je kindje toen

2 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Hoe oud was je kindje toen
Toen 8maanden, maar ik ga morgen weer even meten omdat ik een pet wil bestellen. Morgen is die 9maanden+1 week.

2 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Hoe oud was hij toen
Hij is van 7 juni, dus nu 9,5 maand oud. Ik moet hem echt meenemen om mutsen of hoedjes te passen, al te vaak thuisgekomen met iets dat niet past🙈

2 jaar geleden

Heb zijn hoofd net opgemeten en hij heeft een omtrek van 44 cm. Is 9 maanden en 1 week. Is wel een smal manneke van net 8 kilo.

2 jaar geleden

Hier gisteren gemeten, 44 cm (volgende week donderdag 9 maand). Wel ook een klein/smal meisje, net onder de 8 kilo.

2 jaar geleden

45,8 met 8 maanden

2 jaar geleden

Hier een groot mannetje met klein koppie 😅 met bijna 9 maanden 43,5cm 😊 Waarom stel je de vraag? Maak je je ergens zorgen om?

2 jaar geleden

Hier een heel klein, fijn meisje met een smal koppie met een relatief grote hoofdomtrek. 🙈

2 jaar geleden

Geen flauw idee 😂✌️

2 jaar geleden

9 maand 45,3cm

2 jaar geleden

De 26e (volgende week dus) is hij 9 maanden en zijn hoofdomtrek was 1 maart 45cm bij het consultatiebureau