151 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb nu van de zeeman van die mady onderbroeken besteld een maatje groter
Geen idee maar las er goede dingen over 😂
5 jaar geleden
De eerste dagen draag je van die netbroekjes met een dubbel kraamverband, en lek je nogal snel door. 🙈 Daarna droeg ik gewoon mijn eigen fijne naadloze zwarte Hema onderbroeken, die ik al jaren draag. Had zelf voor mijn bevalling grote zeeman onderbroeken gekocht, maar vond die totaal niet fijn zitten.
5 jaar geleden
Ik denk dat ik normale simpele zwarte ga bestellen, en als ik net ben bevallen doe ik het wel met netbroekjes en de oude onderbroeken van mn vriend 🙈
5 jaar geleden
Die broekjes van het ziekenhuis vond ik heel fijn. Had er wat extra meegenomen 😉. Die heb ik toch wel even gedragen en je kon ze steeds uitwassen. Toen het kraamverband niet meer nodig was heb ik katoenen boxers van de action gedragen. Normaal heb ik M toen had ik wel L aan. Het moet niet strak zitten. Alles doet al zeer 😅.
5 jaar geleden
Reactie op memfem
Die broekjes van het ziekenhuis vond ik heel fijn. Had er wat extra meegeno ...
Haha ja dat heb ik ook gedaan inderdaad. 😂 Moest langer blijven toen mijn dochter werd opgenomen, even gebruik van gemaakt. 😁 Heb er nu nog één of twee in mijn oude kraampakketdoos liggen, dus ben voor deze keer helemaal klaar.
5 jaar geleden
De ‘oude’ boxers van je vriend. Dan kun je de piemelruimte gebruiken voor kraamverband, ideaal :).
5 jaar geleden
Ik heb na mijn eerste bevalling die van de h&m gedragen en is mij prima bevallen. Gewoon mijn normale maat besteld en was prima. Denk dat het vooral afhangt hoeveel je tijdens je zwangerschap aankomt. Bij mijn eerste ben ik in totaal maar 8 kilo aangekomen, dus na de bevalling was ik al bijna al het extra gewicht kwijt. Mijn normale broeken paste ik al na een week weer, dus ook mijn normale maat ondergoed.
Eerste dagen van die netbroekjes gedragen, zodat je ze gewoon kan weggooien aan het einde van de dag. Wel zo fijn vond ik. Ik verloor (als ik de kraamhulp mag geloven) weinig bloed, maar alsnog vond ik het schrikbarend veel.
5 jaar geleden
Reactie op Suz2
Ik heb na mijn eerste bevalling die van de h&m gedragen en is mij prima ...
Ik draag nu nog steeds mijn gewone onderbroeken die ik altijd draag. Dus qua maat moet het wel passen denk ik dan ;)
5 jaar geleden
Corrigerende Onderbroeken met pijpjes van de hema waren de enige die de boel bij elkaar hielden!
Eerst een grote super XXL zeeman hoge onderbroek met kraamverband erin, daaroverheen dat corrigerende wielrenbroekje zodat t niet ging schuiven!
Ze liggen dit keer al weer klaar in de kast! 😂👏🏼
Super fijne tip die ik van mn kraamverzorgster kreeg ennn die ik zelf als heel fijn heb ervaren was om op het maandverband na het douchen… (mn man moest een klein flesje Mariënburg bij de slijterij gaan halen) .. een klein beetje van die alcohol te sprenkelen en dan aan te doen. Alleen als je geen hechtingen hebt!!!! Maar dit zorgt dat de minuscule scheurtjes sneller dicht gaan zitten, het is koud en warm tegelijk het brand niet echt eigenlijk maar het zorgt ook dat alle nare geurtjes die het bloed achter kunnen laten verdwijnen. In mn kraamweek 10 dagen lang volgehouden en ik voelde me super fris en fruitig! Veel beter dan na de eerste bevalling. Tip van de eeuw! 🤣🙋♀️
5 jaar geleden
Ik heb bij de zeeman goedkoop ‘oma’ ondergoed gehaald, een maat groter, zit het lekker ruim voor de eerste week 😂
5 jaar geleden
Ik heb deze gehaald. Ik hou ervan als mijn verband niet verschuift en tegelijkertijd wil ik iets dat strak genoeg is om mijn buik te corrigeren.