3 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk dat je de situatie per keer moet beoordelen. Bij twijfel de huisarts raadplegen. En hopen dat hij er uiteindelijk van leert. 🤷🏼‍♀️ Misschien een dikke muts op doen? Of zijn haar laten groeien en in een staartje/knotje op zijn hoofd doen als een soort bescherming?

8 maanden geleden

Heel herkenbaar dat stoten van het hoofd op de meest onbenullige momenten... mijn zoontje en ik waren bijvoorbeeld laatst bij een vriendin van mij het nieuwe huis aan het bekijken, zij had haar zoontje op bed gezet en mijn zoontje klom er ook op. Vond ze prima zei ze. Hij ging staan, op dat moment zei ik niet staan op het bed en hij verliest zijn evenwicht. Vol met zijn hoofd tegen de muur... ik was mega geschrokken en hij ook! Maar uiteindelijk zullen we het altijd merken in gedrag als er iets mis is gegaan. Dan moet je ook zeker aan de bel trekken. In feite is ons schedel natuurlijk ook nog een bescherming voor de hersenen he. Zolang er geen voorwerp met hoge snelheid tegenaan komt gaat het vaak gewoon goed :)

8 maanden geleden

Ja , klopt maar had dus ook gelezen dat vaak stoten ook schadelijk kan zijn en dan beeld ik me ook altijd meteen in hoe hard het voelt als ik me zo zou stoten als hij en dan ben ik zo bang voor dat kleine koppie