27 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Laflaca

Mijn meisje eet niet eens 1 boterham op. Ze wilt geen fruit en als ik haar ...
Iets van havermoutpap?

één jaar geleden

Pannekoekjes van ei/banaan/havermout? Evt met blauwe bessen of frambozen erdoor. Kun je prima 1x maken voor een paar dagen of invriezen

één jaar geleden

Reactie op M3nS

Jeetje! Flinke eters hier allemaal! We geven sochtends altijd nog een flesj ...
Mijn dochter eet s’ochtends niet, ze krijgt alleen een fles opvolgmelk nog steeds en die drinkt ze helemaal op. Ze wilt daarna geen broodje. Als ik vrij ben zit er idd meer tijd tussen fles en broodje en dan eet ze wel een boterham als ontbijt. Maar opvangdagen dan alleen die fles en dan eet ze bij de opvang weer fruit om half 10. Dat gaat altijd goed op deze manier.

één jaar geleden

Reactie op babe '21

Iets van havermoutpap?
Dat lust ze niet. Ik heb ook banaan pannenkoek gemaakt omdat ze banaan wel lekker vind, maar zelfs dat eet ze niet. Als het zo doorgaat moet ik maar even naar de huisarts. Want begin me nu wel echt zorgen te maken.

één jaar geleden

Reactie op Laflaca

Mijn meisje eet niet eens 1 boterham op. Ze wilt geen fruit en als ik haar ...
Wij geven in zulke periodes weer gewoon wat meer flesvoeding voor wat voedingsstoffen.

één jaar geleden

Een bakje havermout (aangemaakt met melk) met banaan, appel of bosbessen. Alles bij elkaar, 2 min in de magnetron en klaar is kees. Dat vindt ze smullen. En voor de afwisseling soms 2 boterhammen (minus de korstjes...). Geen flesjes meer, maar water of thee bij het ontbijt.

één jaar geleden

Elke ochtend een kom havermout met fruit lijnzaad. En daarbij een beker water. Vind ze heerlijk!