5 Reacties

één jaar geleden

Je zou iets van vettige crème rondom der anus kunnen smeren en kijken of je met een Thermometer iets in de Anus kan smeren zodat het er iets makkelijker uit kan glijden. Hopelijk is ze er snel vanaf.

één jaar geleden

Hallo of je kan bij de apotheeker gaan om een supo er bestaan er voor baby's da gaat normaal beteren

één jaar geleden

Kiwi geven, sinaasappelsap schijnt ook wat te helpen. Genoeg water laten drinken. Mijn zoontje heeft dit ook weleens gehad, ik zou morgen dan de huisarts vragen om Forlax, dat hielp hier goed. Heb ooit ook Lactulose gehad maar dit hielp amper en mn zoontje kreeg er mega krampen door

één jaar geleden

Hier werken de pruimen zakjes van ella's kitchen heel goed!

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook gehad en ik heb toen op advies van de huisarts groentes (zoete aardappel ipv normale aardappel) en fruitsoorten gegeven met heel veel vezels en vit. Gegeven (pruimen, sinaasappel in partjes etc) gegeven. Geen bananen of normale aardappel, volkoren pasta, brood etc. Ferro pruimensap en extra olijfolie over zijn eten heen, chia of lijnzaad over alle fruithapjes heen en hij is er nu vanaf. Wij houden ons hier nu aan en dit gaat prima. Mijn zoontje krijste het uit, trillen en op een gegeven moment zelf een beetje bloed bij de ontlasting, zo zielig. Succes en gewoon overleggen met je huisarts hoe en wat te doen ipv gelijk over op zakjes waar ze luie darmen van kunnen krijgen.