28 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hem er gewoon uitgehaald. Weg ermee haha.

4 jaar geleden

Je kunt het altijd proberen als het niet helpt zo'n zwangerschapspiercing kun je altijd nog kiezen of hem eruit te halen

4 jaar geleden

Ontstekingen in je bloed kun je beter voorkomen nu.. Heb hem er uit gehaald

4 jaar geleden

Ik heb hem er ook uit gehaald!

4 jaar geleden

Ik had dit bij mijn tepelpiercings. Niet ontstoken, maar wel goed geirriteerd en pijnlijk. Ik heb op advies van de piercer een plastic tongpiercing erin gedaan en nu geen last meer van馃槉 zwangerschapspiercings voor je navel zijn ook van plastic dus het kan goed zijn dat het daardoor wel verbeterd, wel moet je goed blijven schoonmaken. Ik doe dit altijd met een zeezoutoplossing in gekookt water. Alcohol is vaak juist heel slecht voor wonden en ontstekingen, omdat dit de huid juist irriteerd. Je piercing eruit halen terwijl die ontstoken is zou ik niet zomaar doen, je hebt hierdoor kans dat de ontsteking naar binnen slaat en dat wil je niet hebben!

4 jaar geleden

Ik had dit bij mijn tepelpiercings. Niet ontstoken, maar wel goed geirritee ...
Ooohh dat wist ik niet eens 馃槼 ik dacht dat het juist goed was om hem er even uit te halen en te laten rusten als het ware maar dan wacht ik nog wel even tot mn zwangerschapspiercing binnen is en maar weer even opzoek naar mn zeezoutspray haha dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Ontstekingen in je bloed kun je beter voorkomen nu.. Heb hem er uit gehaald ...
Kan het naar je bloed gaan dan? 馃槄馃檲 Ik leer steeds meer haha

4 jaar geleden

Ik zou hem er ook uithalen. Je kan hem er na de bevalling meteen weer in doen.

4 jaar geleden

Ik heb hem eruit gehaald is ook meteen dicht gegroeid. Helaas een lelijk litteken nu. Lig er niet echt wakker van.

4 jaar geleden

Reactie op b茅b茅5juni

Ik heb hem eruit gehaald is ook meteen dicht gegroeid. Helaas een lelijk li ...
Hier ook idd. Zo'n stom gaatje haha

4 jaar geleden

Groene badedas gebruiken! Helpt gegarandeerd. Als je hem eruit haalt voor lange tijd is de kans groot dat ie dichtgroeit, heb de mijne meer dan 10 jaar en had hem 2 weekjes eruit, was bekant al dicht gegroeid, met moeite erin gekregen

4 jaar geleden

Groene badedas heeft trouwens destijds de piercer zelf aangeraden en helpt iig wel

4 jaar geleden

Ja het velletje is opgerekt bij mij. Heb de piercing eruit gehad. Nu 3e zwangerschap en als ik niet zwanger ben, heb ik er een raar opgerekt huidfliebeltje zitten 馃槖 had ik hem maar nooit laten zetten

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapspiercing, bij vorige zwangerschap ook gehad. Alleen zit er sinds dien precies een striae tussen die 2 bolletjes in haha, ziet we heel raar uit. Toen maar gewoon uit gedaan alleen na 3 maanden toch weer terug omdat het nog steeds kon en het zonder ook lelijk was 馃槄. Vond het wel raar want m鈥檔 huid heeft daar nooit echt strak gestaan.

4 jaar geleden

Reactie op L2002

Ooohh dat wist ik niet eens 馃槼 ik dacht dat het juist goed was om hem er ev ...
Door het veelvuldig eruit halen en weer terug stoppen, heb je ook kans dat je de huid kapot maakt waardoor de ontsteking juist erger wordt. Ik zou de piercing inderdaad gewoon laten zitten en goed schoonmaken elke dag en pas wisselen als je de andere piercing hebt馃槉

4 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap begon mijn piercing uiteindelijk ook te ontsteken. Omdat de zwangerschapspiercing niet hielp, heb ik hem uiteindelijk uitgedaan. Zodra Jonas geboren was, er terug in 馃槉 nu op 19w doet de piercing soms weer lastig, dus ofwel weer wisselen of eruit tot de baby geboren is. Mijn navel komt er tegen de avond altijd wat uit, wat voor de last zorgt 馃ぃ

4 jaar geleden

Ik heb mijn piercing al 11 jaar non stop in, maar zodra hij niet meer recht naar beneden hing doordat m'n buik echt bol werd, heb ik hem toch uit gedaan. Mn broek bleef er steeds achter haken dus het werd ook vervelend. Ziet er heel 'naakt' uit maar het gaatje blijft na zoveel jaar wel open. Je kan er ook voor kiezen om een speciale piercing nu in te doen, die is ook van ander materiaal gemaakt.

4 jaar geleden

Ik heb hem er bij m'n eerste zwangerschap uitgehaald en kon hem gewoon weer indoen naderhand. Is veel makkelijker dan laten zitten.

4 jaar geleden

Ik heb hem eruit gehaald

4 jaar geleden

Heb m ook na 9 jaar uit gehaald. Volgens mij is ie wel dicht :(