16 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje is bekent met oorontsteking hier krijg hij buisjes voor. Wij doen altijd in de ochtend als hij wakker word. In de middag voor het slapen en in de avond voor het slapen gaan. Huisarts ging hiermee akkoord. Hopen dat jouw zoontje snel opknapt is altijd zo sneu.
2 jaar geleden
Reactie op Debora1995
Mijn zoontje is bekent met oorontsteking hier krijg hij buisjes voor. Wij d ...
Dankjewel voor je snelle antwoord, fabio is 16 maanden en gelukkig de eerste keer. Inderdaad heel heftig. Gelukkig wordt jou zoontje geholpen want zo vaak ooronsteking in verschrikkelijk😢
2 jaar geleden
Reactie op babyon
Ja oorontsteking kenner 🎉 ondertussen al buisjes..
We deden om 7u -12u-18u ...
Dankjewel!!!
2 jaar geleden
Reactie op babyon
Ja oorontsteking kenner 🎉 ondertussen al buisjes..
We deden om 7u -12u-18u ...
Mijn zoontje krijgt dinsdag buisjes. Hoe heeft jouw kindje dit ervaren?
2 jaar geleden
Reactie op Debora1995
Mijn zoontje krijgt dinsdag buisjes. Hoe heeft jouw kindje dit ervaren?
Eigenlijk hele positief. Die was direct aan het spelen en lopen op de kinderafdeling en veel gegeten en wij zijn 1uur na de operatie na huis gegaan op eigen risico omdat hij daar echt niet kon slapen. Later op de dag via de huisarts hem laten nakijken en alles was in orde.
Verder wel even wat druppels bloed verloren maar dat is ook alles.
2 jaar geleden
Hier al voor de 6e keer oorontsteking, 16 maanden nu en al meerdere keren dus na de huisarts mee geweest en 4x huisarts post omdat het steeds in het weekend kwam met 40 graden koorts of hoger. De eerste keer zei de huisarts.. in de gaten houden als dit 4 keer is in een jaar en dat was het maar we hebben nog mooi antibiotica gekregen want ze zeggen steeds dat hij daar te jong voor is.
Altijd alleen paracetamol, nurofen en neusspray 🙁.
En het is zo zielig hij slaat ook steeds tegen z’n oor of friemelt eraan en schud in een “nee” richting heel hard heen en weer.
2 jaar geleden
Reactie op babyon
Eigenlijk hele positief. Die was direct aan het spelen en lopen op de kinde ...
Oke. Ik weet dat niet ieder kind hetzelfde is maar dit stelt mij dan toch wat gerust, dankjewel voor je antwoord en super dat het met jouw kleintje beter gaat
2 jaar geleden
Dat kan inderdaad. Je hoeft hem niet wakker te maken snachts. Ons zoontje heeft het ook gehad.
Wel verstandig om volgende keer bij je huisarts na te vragen (desnoods HAP bellen).
Met doseringen van medicatie vind ik dat altijd spannend om af te gaan op een forum.
2 jaar geleden
Helaas een ervaringsdeskundige inmiddels😂. 3x per dag antibiotica en 3 a 4x per dag een zetpil van 240mg. Dit mag inderdaad verspreid over de dag, je hoeft ze niet wakker te maken ‘s nachts. Hopelijk is het snel over en anders een verwijzing vragen bij de kno arts. Bij ons zoontje was de enige oplossing buisjes. Succes!!!
2 jaar geleden
Hier helaas ook ervaringsexpert...uiteindelijk toen ons zoontje 11 maanden was al buisjes gekregen. Voor ons zoontje werkte nurofen beter dan zetpillen. Hier zot al een stofje in dat ontstekingsremmend werkt. Is wel troep natuurlijk en je mag het vgm maar 3 dagen achter elkaar gebruike maar hier werkte het voor de pijn het beste.
Wat vervelend..hopelijk gaat het snel beter! Wij gaven de kuur smorgens na het ontbijt..dan smiddags voor zn slaapje en in de avond voor hij naar bed ging.
2 jaar geleden
Mij zeiden ze dit rond het eten te geven. Zou makkelijker zijn voor het maagje. Dus wij gaven het na het ontbijt, middag- en avondeten.