25 Reacties Nieuwste boven Niet de terracotta kleur van histor bestellen! Was echt oranje
Heb geen foto zonder mijn zusje. Maar zei heeft de kleur laten mengen bij karwei. Ze is super blij met haar roestbruin.
Wij hebben deze kleur
Misschien handig om de kleurnaam of code erbij te vermelden?
Reactie op Mariianne_MilouLiva Heb geen foto zonder mijn zusje. Maar zei heeft de kleur laten mengen bij k ...
Mooie kleur!! Weet jij welk kleur nummer dit is?
Cheeky chestnut van flexa?
Reactie op Catmommmy Cheeky chestnut van flexa?
Op internet komt die best donker over.
Zoek ik ook nog voor de babykamer!
Reactie op Mariianne_MilouLiva Heb geen foto zonder mijn zusje. Maar zei heeft de kleur laten mengen bij k ...
Die
Lijkt echt heel Mooi
Ik ben vandaag naar de praxis geweest om stalen op te halen. (Shoppen op afspraak) zou je ook kunnen doen...
Reactie op FHWH Ik ben vandaag naar de praxis geweest om stalen op te halen. (Shoppen op af ...
Ja goeie! Dat wil ik zeker gaan doen!
Terracotta warrior van Vestigh
Terracotta warrior van Vestigh
Oh mooi! Lijkt wel op wat ik zoek. 💚
Reactie op melissabb2021 Niet de terracotta kleur van histor bestellen! Was echt oranje
De kleur roest van de praxis ook niet bestellen 😅. Ook te oranje.
Deze hebben wij. Eerst een andere kleur maar die was te roze 😅 deze is echt wel heel mooi tussen bruin en rood in! Bij de karwei te halen.
Roestbruin van de praxis!
Oh mooi! Lijkt wel op wat ik zoek. 💚
Niet heel goed zichtbaar op de foto maar een heel mooi kleurtje en dekt met 1 laag
Niet heel goed zichtbaar op de foto maar een heel mooi kleurtje en dekt met ...
Hier beter 🤗
Reactie op Lauuu90 Deze hebben wij. Eerst een andere kleur maar die was te roze 😅 deze is ech ...
Ja deze hebben wij er op. Heel mooi en niet oranje. Want ik wou ook geen oranje 😜. Verf was hier op de foto nog nat op sommige plekken trouwens. Was bij ons in 1x dekkend.
Reactie op Lauuu90 Deze hebben wij. Eerst een andere kleur maar die was te roze 😅 deze is ech ...
Ja dit is wat ik zoek! Dankjewel!