16 Reacties
2 jaar geleden
Zelf veel verschillende bordjes getest. Veel kreeg ze toch los. Ben erg tevreden over het merk tiny dining. Ziet er leuk uit en heeft na 4 maanden gebruik het nog niet voor elkaar gekregen om los te trekken 🤣En qua bestek hebben wij munchkin raise vork en lepel set. Ook heel fijn!
2 jaar geleden
Ligt denk ik ook aan waar je ze op vast zuigt zegmaar. Op een plastic blad of gewoon een tafel blijft iets veel beter plakken, dan bijv het eetblad van kidsmill zonder het plastic extra dingetje erop (wat wij hebben, vandaar de ervaring haha)! Ik heb ooit bij babypark insta gelezen dat oxotot ofzo en munschkin erg goed plakken op die plastic eetbladen!
2 jaar geleden
Wij hebben een siliconen bord van de kwantum!
En lepeltjes net de NumNum aangeschaft. Tevreden over tot nu toe!
2 jaar geleden
Op deze leeftijd krijgen ze alles los denk ik. Wij hebben EZPZ en op Vinted bied iemand siliconen bordjes en bakjes aan. Het blijft wel beter staan dan iets wat echt los staat maar als ze er echt aan gaan trekken gaat het los. Als ondergrond hebben wij plastic tray (leander stoel, beetje zelfde als stokke).
2 jaar geleden
Reactie op Koekiezzz
Ik vinde bordje van Hi Nature super goed, hij is zwaarder en de zuignap bli ...
Hier ook het bordje en kommetjes van hi nature, ook zeer tevreden! Heb ze via Vinted van iemand, die verkoopt ze nieuw!
2 jaar geleden
Reactie op Koekiezzz
Heb je een link van haar vinted page
Weet niet hoe ik een link kan sturen via de Vinted app, maar haar naam is: mrsi88