16 Reacties

2 jaar geleden

Zelf veel verschillende bordjes getest. Veel kreeg ze toch los. Ben erg tevreden over het merk tiny dining. Ziet er leuk uit en heeft na 4 maanden gebruik het nog niet voor elkaar gekregen om los te trekken 🤣En qua bestek hebben wij munchkin raise vork en lepel set. Ook heel fijn!
Als je zoekt op zuignap zie je 3 andere topics over dit onderwerp. Wellicht vind je hier nog goede tips! 🍀

2 jaar geleden

Wij gebruiken twistshake. Is niet met zuignappen maar met bordjes die je op een speciale mat draait waardoor hij vast zit. Er is zijn vaak aanbiedingen waarschijnlijk helemaal bij black friday

2 jaar geleden

Ik vinde bordje van Hi Nature super goed, hij is zwaarder en de zuignap blijft heel goed zitten

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/hi-nature-baby-bord-met-zuignap-siliconen-bord-kindersevices-babycadeaus-voor-eten-drinken-bpa-vrij-baby-bordje-set-blauw/9300000038041080?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Reactie op Spamsan

Wij gebruiken twistshake. Is niet met zuignappen maar met bordjes die je op ...
Ja ik heb die helaas ook in huis maar mijn zoontje krijgt die los. 🤦🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ligt denk ik ook aan waar je ze op vast zuigt zegmaar. Op een plastic blad of gewoon een tafel blijft iets veel beter plakken, dan bijv het eetblad van kidsmill zonder het plastic extra dingetje erop (wat wij hebben, vandaar de ervaring haha)! Ik heb ooit bij babypark insta gelezen dat oxotot ofzo en munschkin erg goed plakken op die plastic eetbladen!

2 jaar geleden

Wij hebben een siliconen bord van de kwantum! En lepeltjes net de NumNum aangeschaft. Tevreden over tot nu toe!

2 jaar geleden

Wij hebben een kinderstoel van Cybex en daar blijft niks op plakken... of heeft iemand de gouden tip?

2 jaar geleden

Op deze leeftijd krijgen ze alles los denk ik. Wij hebben EZPZ en op Vinted bied iemand siliconen bordjes en bakjes aan. Het blijft wel beter staan dan iets wat echt los staat maar als ze er echt aan gaan trekken gaat het los. Als ondergrond hebben wij plastic tray (leander stoel, beetje zelfde als stokke).

2 jaar geleden

Munchkin en ook het bestel van munchkin 👍

2 jaar geleden

Reactie op Koekiezzz

Ik vinde bordje van Hi Nature super goed, hij is zwaarder en de zuignap bli ...
Hier ook het bordje en kommetjes van hi nature, ook zeer tevreden! Heb ze via Vinted van iemand, die verkoopt ze nieuw!

2 jaar geleden

Ik zou op deze leeftijd gewoon een aardewerken bord aanbieden waar je zelf ook van eet. Mijn ervaring is dat ze hier minder mee doen omdat het wat zwaarder is.

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Hier ook het bordje en kommetjes van hi nature, ook zeer tevreden! Heb ze v ...
Heb je een link van haar vinted page

2 jaar geleden

Reactie op Koekiezzz

Heb je een link van haar vinted page
Weet niet hoe ik een link kan sturen via de Vinted app, maar haar naam is: mrsi88

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Weet niet hoe ik een link kan sturen via de Vinted app, maar haar naam is: ...
Dankjewel