14 Reacties

één jaar geleden

Inotyol zalf helpt bij ons. Heb je dat al geprobeerd?

één jaar geleden

Inotyol zalf was hier echt de redding!! Vrij dik aanbrengen. In 1 nachtje was de huid zooooveel beter!

één jaar geleden

Inotyol helpt hier ook. Bij het reinigen liniment gebruiken en deppen. Het was hier ook zo, komt wel goed 🙏

één jaar geleden

Probiotica! Doordat de ontlasting weer normaal word irriteert het de huid ook niet meer zo snel. Billetjes waren hier binnen twee dagen weer goed.

één jaar geleden

Heel veel geven inotyol aan! Ik ga het proberen!

één jaar geleden

Ah wat ontzettend zielig! Ik heb dit ook gehad bij mijn zoontje van de huisarts kreeg ik toen dit voorgeschreven en dit heeft goed geholpen gelukkig.

één jaar geleden

Reactie op Mom12345

Ah wat ontzettend zielig! Ik heb dit ook gehad bij mijn zoontje van de huis ...
Jaa die heb ik al van mijn werk ;) geprobeerd. Helaas werkt het niet goed genoeg.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde momenteel. Had de vraag idd ook hier al gesteld. Ik ga eens even meelezen. Verschonen is echt dikke tranen hier. Zo zielig.

één jaar geleden

Weleda billenbalsem werkt bij ons zoontje goed wanneer hij weer eens kapotte of rode billetjes heeft. Het hersteld de huid snel het is van natuurlijke producten gemaakt. Misschien dat het ook bij jullie dochtertje kan helpen

één jaar geleden

Wij gebruiken wanneer de billen echt open zijn altijd medela tepelklovenzalf. Lekker dik smeren en herhalen bij iedere verschoning. Het heeft een helende werking + legt een beschermlaagje, waardoor zuur uit de ontlasting en urine ook niet weer direct op de (kapotte)huid komt 😊

één jaar geleden

Maizena zou ik afraden Alhoewel t bij ons heel goed werkte heeft Jamy er een flinke schimmelinfectie aan overgehouden. Later hoorde ik dat maizene idd goed werkt en daarom als oma’s trucje wordt gebruikt maar dat het ook erg snel kan omslaan naar een infectie!

één jaar geleden

Hier toevallig deze week ook gehad. Mijn bestie rade mij Swaab aan en het is nu zo goed als over. Wel elke 2 uur verschonen en met een washandje schoonmaken, droogdeppen en Swaab. Succes hopelijk is het snel over

één jaar geleden

Als het echt open is zit er vaak een schimmel bij advies is dan miconazol smeren, dit helpt bij ons altijd. 2x per dag miconazol en de andere keren sudocreme. Waterdoekjes gebruiken zonder parfum of echt afspoelen onder de kraan..

één jaar geleden

Inotyol heeft echt super goed gewerkt!! Thanks voor de tips.