8 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn nu ook aan het proberen voor een tweede! 9 maanden op 9 maanden af en nu weer 9 maanden op, ik heb natuurlijk nog niet getest maar ik wacht het lekker af tot mijn NOD! Geniet ervan, ze hebben straks echt super veel aan mekaar🥰 ik merkte ook echt aan mijn zoontje dat hij gewoon een vriendje mist.. om mee te spelen samen dingen doen etc, vooral als de leeftijd dicht bij elkaar zitten, ga je door in de ritme, komt echt goed❤❤❤

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! 😊 Hier ook net zwanger van de tweede met een zoontje van 9 maanden. Ik herken deze gevoelens wel. Wilde het heel graag en ontzettend dankbaar dat het zo snel gelukt is, maar ineens overvalt de "wat nou als ik dit helemaal niet aankan" me (en "eerst maar afwachten of het goed blijft gaan", maar dat is een ander verhaal). Maar ga er maar vanuit dat het de hormonen zijn, had dit bij de eerste ook en dat is tot zover ook allemaal goed gekomen 😅

2 jaar geleden

Ja! 6-6-21 bevallen van mijn eerste dochter en precies na een halfjaar er achtergekomen dat ik opnieuw zwanger was. T was "nog" niet de bedoeling en sneller dan gehoopt / verwacht. Het heeft bij mij een tijdje geduurd voor ik het accepteerde en ervan kon gaan genieten. Ook de gedachtes "red ik het wel" of "kan ik het wel aan". Ik probeer er zo min mogelijk stress van te maken en alles zo goed mogelijk voor te bereiden. Een leuk voordeel voor de kindjes is dat ze straks qua leeftijd dicht bij elkaar zitten en echt leuk kunnen samen spelen. 🥰❤️ Ik kijk er nu wel maar uit!

2 jaar geleden

Bij deze moet ik spijtig melden dat ik een miskraam heb gekregen 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

2 jaar geleden

Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Amber98

Bij deze moet ik spijtig melden dat ik een miskraam heb gekregen 😭😭😭😭😭 ...
Sterkte

2 jaar geleden

Reactie op Amber98

Bij deze moet ik spijtig melden dat ik een miskraam heb gekregen 😭😭😭😭😭 ...
Ach wat verdrietig!😔 Hoe gaat het met je/jullie?

2 jaar geleden

Sterkte