10 Reacties

4 jaar geleden

Wij doen het altijd gewoon in de fles van 150 ml. Dat van die 5 minuten neem ik niet zo nauw. Hij drinkt de fles in 15-20 minuten leeg en dat zal wel goed zijn denk ik :)

4 jaar geleden

Reactie op Mvvk

Wij doen het altijd gewoon in de fles van 150 ml. Dat van die 5 minuten nee ...
Doe je dan ook een grotere speen? Of wordt het in zo’n grote hoeveelheid niet echt dik :)? Dankje voor je reactie. Helpt het bij jullie?

4 jaar geleden

Hier ook gewoon in de fles

4 jaar geleden

Reactie op Lichtjes123

Doe je dan ook een grotere speen? Of wordt het in zo’n grote hoeveelheid ni ...
Nee we gebruiken gewoon de speen die we voor alle andere voedingen ook gebruiken (speen 1 op een dr brown’s fles), ik heb niet het idee dat het er echt dikker van wordt. We gebruiken het sinds dat mijn zoontje een week of 5 oud is, omdat hij last van krampjes en moeite met poepen. Sinds we orthiflor start gebruiken heeft hij daar geen last meer van! Dus super tevreden over

4 jaar geleden

Reactie op Mvvk

Nee we gebruiken gewoon de speen die we voor alle andere voedingen ook gebr ...
Oké super bedankt. Ik ga het proberen, hier ook speen 1 en dr Brown :-)

4 jaar geleden

Ik warm afgekolfde melk op en doe eerst iets van 40 ml met orthiflor en de rest van de warme melk in een glas. Als de 40 ml op is dan giet ik de rest uit het glas over in het flesje en daarmee lossen ook de laatste restjes orthiflor op in de melk. Wij hebben speen 1 van avent en dat gaat eigenlijk prima met een kleine hoeveelheid melk en het poeder. Ik roer het eerst, dan lost t beter op.

4 jaar geleden

Ik doe het ook door de fles, wel verdeel ik dat 1,5 schepje over 2 flesjes want meneer poept anders veel haha! Gebruik ook gewoon speen 1 van dr. Brown. Ik heb niet het idee dat het dikker daardoor wordt. Wel door de Forte voeding die ik ook gebruik haha

4 jaar geleden

Hebben sommigen ook het idee dat de onrust juist meer wordt door orthiflor?

4 jaar geleden

Reactie op MOMNITA

Hebben sommigen ook het idee dat de onrust juist meer wordt door orthiflor? ...
Ik gebruik het zelf (met het idee dat de bacterien in mijn melk in een betere verhouding zijn dan), in het begin dat ik het gebruikte had ik wel het idee dat ze onrustiger was en moest ze af en toe spugen, daarvoor nooit. Toen was ze denk ik 8-9 weken. Ook een tijdje niet gebruikt daardoor. Met 12-13 weken weer geprobeerd en heb ik daar niks meer van gemerkt. đŸ€·đŸ»â€â™€ïž Dus of het nou echt daar aan lag

4 jaar geleden

Reactie op Meibaby91

Ik gebruik het zelf (met het idee dat de bacterien in mijn melk in een bete ...
Hier indd ook meer spugen en wat onrustiger. Misschien reactie van de maag of darmen op het spul