65 Reacties
5 jaar geleden
Niks is te oud als het voor jullie goed voelt!!
Mijn papa was ook wat ouder, daar heb ik als kind niks van gemerkt. Hij was 42 toen hij mij kreeg.
Bovendien je bent zo jong als je jezelf voelt❤️
5 jaar geleden
Je moet doen waar jullie je fijn bij voelen. De rest van de wereld heeft hier niet mee te maken. Het belangrijkste is dat jullie een fijn thuis creëren voor de kinderen. Liefde en stabiliteit is meestal het belangrijkste. Wat ik zo lees, zit dat goed.
Weet wel dat niet alleen bij vrouwen de leeftijd een rol speelt bij kinderen krijgen.
Mijn tip: geniet lekker van elkaar en jullie kind straks en later hopelijk kinderen! ❤️
5 jaar geleden
Helemaal niet te oud.. voor een man in ieder geval niet. Een man is heel lang productief, wij vrouwen daar en tegen niet zo omdat we met iedere cyclus weer eitjes verliezen.
Ik en mijn man verschillen 16 jaar! Ik ben 22 hij is 38, momenteel zwanger van de eerste. Ik merk ook niks kwa leeftijdsverschil eerlijk gezegd, soms voel ik mij zelfs de volwassenen thuis 😳
Mijn ouders verschillen 15 jaar en dat ging ook prima allemaal.
Dus vooral niet twijfelen! Hopelijk krijgen jullie waar jullie naar verlangen🥰
5 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Mijn vriend wordt eigenlijk altijd rond de 30 geschat en als hij zijn leeftijd verteld willen mensen zelfs zijn ID zien omdat ze hem niet geloven. Hij is dus idd nog hartstikke jong van geest en ziet er gewoon heel goed uit... ik vind zelf leeftijd ook maar een getal maar toch hoor ik van veel mensen dat zij dit zelf als ‘niet prettig’ zouden ervaren, dit maakt me onzeker
5 jaar geleden
Totaal niet raar, ik ben zelf nu 36 en zwanger van de eerste, en wie weet dat we hierna voor nog een willen gaan.
Vind het echt kwetsend als mensen dan zeggen dat je te oud bent...
Tegenwoordig moet dit kunnen hoor, soms zijn de omstandigheden zo dat het niet anders kan.
Geniet er samen met je man van meis, is zo iets speciaals 😘
5 jaar geleden
Nee joh! Mijn vader was ook 38 jaar toen hij de eerste kreeg(ik dus) en 42 toen hij de laatste 2 kreeg. Wij zijn totaal met zijn 4en en ik heb het nooit als probleem gezien.
Sterker nog mijn oom en tante zijn beide gelukkig getrouwd (helaas geen kinderen kunnen krijgen), maar schelen 20+ jaar.
Ik zou gewoon lekker doen wat jou gelukkig maakt en weinig aantrekken van wat anderen ervan vinden. 😘
5 jaar geleden
Reactie op AleksandraImane
Helemaal niet te oud.. voor een man in ieder geval niet. Een man is heel la ...
Haha ik herken je gevoel, ik vind mijzelf vaak ook de volwassenen thuis 🙈 bedankt voor je reactie, vind jij het soms geen eng idee dat je bij een eventuele volgende een nóg “oudere” vriend hebt?
5 jaar geleden
Ik vind van niet... mijn vader was 45 toen hij mij kreeg. Heeft hem jong gehouden 😉 werd ook altijd jonger geschat en ik had het zelf niet eens door dat hij ouder was dan de andere papa's. Mijn vriend is ook 42 als ons eerst kindje wordt geboren, en maak me daarom ook totaal geen zorgen (hij is ook jonger qua doen en laten etc.) Gaat helemaal goed komen!! 💪🏼
5 jaar geleden
Mijn vriend en ik schelen 18,5 jaar. Ik ben 25 en hij wordt 44 dit jaar. Ook voor hem wordt dit zijn eerste kind. Ik zal jezelf daar niet zo druk over maken.
5 jaar geleden
Wij schelen bijna 10 jaar, ik ben 20 en hij is 29 jaar. Dikke prima ! Nooit geen problemen gehad
5 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Haha ik herken je gevoel, ik vind mijzelf vaak ook de volwassenen thuis 🙈 ...
Ik had dat gevoel bij deze zwangerschap een beetje, dat ik dan er bij stilstond kwa leeftijdsverschil en dan bedoel ik het niet nu maar wanneer mijn kindje dan bijv 16 jaar zal zijn en haar/zijn vader in de 50.. maar dan kijk ik bijv naar mn eigen vader die nu ook boven de 60 is, en hij er nog helemaal fit uitziet👀 dat maakt mij weer rustig, daarnaast lijkt mn man ook echt kwa uiterlijk 25 jaar 🤣 dat haalt mijn rare gedachtes weer weg 🤪
5 jaar geleden
Ik ben 32 en mijn vriend 44 en ik ben zwanger van mijn eerste kind. Dus nee hoor, ik vind het niet te oud! 🙂
5 jaar geleden
Denk dat de juiste vraag is: vinden jullie het te oud? Het is jullie leven hè, als jullie je er goed bij voelen! En tuurlijk zijn er grenzen maar je man is geen 60/70 dus vooral je eigen gevoel volgen!
5 jaar geleden
Hier is het precies andersom, ik ben bijna 33, mijn vriend net 23. Nu in verwachting van ons eerste kind, en we willen zeker nog een tweede. Gezien mijn leeftijd ga ik daar geen jaren mee wachten. Mensen vinden hem erg jong. Persoonlijk vind ik 41 helemaal niet oud, het gaat om je gevoel en je gedrag, niet om het cijfertje!