6 Reacties
5 jaar geleden
Je hebt een hele handige app die je kan downloaden van de CAO VVT. Daar kan je heel overzichtelijk alles in vinden. Ik werk zelf 32 uur als verpleegkundige en ga eerst 8 uren ouderschapsverlof opnemen. Na een half jaar ga ik kijken of ik 24 uur wil werken, of toch iets meer 26 of 28 uur. Maar als ik alles goed heb berekend kan ik hier rustig naar kijken.
5 jaar geleden
Je hebt een hele handige app die je kan downloaden van de CAO VVT. Daar ka ...
Ik lees nergens binnen het cao VVT of het gaat om onbetaald verlof of deels betaald. Kan jij mij dit vertellen?
5 jaar geleden
Ik werk in het VO, bij ons wordt 50% van de ouderschapsverlof doorbetaald en 50% van de uren is voor eigen rekening. Ik ga volgend schooljaar 2 dagen werken en wordt voor het gehele jaar 3 dagen betaald. Ik neem naast mijn betaalde deel ouderschapsverlof ook nog 6 weken zwangerschapsverlof op. (Heb dan evengoed 12 weken na de bevalling door de zomervakantie)
5 jaar geleden
Reactie op BabyJune21
Ik lees nergens binnen het cao VVT of het gaat om onbetaald verlof of deels ...
Ik kan het inderdaad ook niet heel duidelijk vinden. Ik zie wel dat het onder het kopje onbetaald verlof staat, dus ga er van uit dat het in deze coa onbetaald is. Voor mijzelf maakt dit de keuze niet anders, maar kan mij voorstellen dat dat niet voor iedereen geld. Wat ik zelf nog even ga doen is hierover duidelijkheid vragen aan mij leidinggevende en hr. Die kunnen hey volgens mij het duidelijkste vertellen. Dat hetvonbetaald is verbaasd mij niet in deze sector 🙈🤷♀️

5 jaar geleden
Ik heb ouderschapsverlof gehad van mijn dochter. Elke week 8 uur voor zon 2,5jaar
Dit is onbetaald