17 Reacties

2 jaar geleden

Jaa ik volg! Gekookte broccoli zelf eten vind ze fantastisch maar voor de rest nog niks..

2 jaar geleden

alles wat je zelf ook eet, uit de oven, maar dan zonder zout of pittige kruiden of honing 😇

2 jaar geleden

Mijn zoontje is helemaal gek op zoete aardappel en courgette uit de oven 😄

2 jaar geleden

Hier eet ze gewoon met de pot mee dus als wij een ovenschotel eten eet ze gewoon lekker mee 😃
Ik maak regelmatig traybakes dat is wel echt ideaal, want dan kan ik onze kant gewoon zout gebruiken en bij het eten van de kleine dat weg laten. Ik kijk meestal op internet voor inspiratie of haal gewoon een zak voorgesneden ovengroente. Visjes uit de oven zijn ook een hit 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Maartjex93

Jaa ik volg! Gekookte broccoli zelf eten vind ze fantastisch maar voor de ...
Hier vind ze broccoli echt het goorste wat er is hahaha. Misschien vind ze het wel lekker als het uit de oven komt..

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ik maak regelmatig traybakes dat is wel echt ideaal, want dan kan ik onze k ...
Kan je dan gewoon op “traybakes” recepten zoeken?

Reactie op SavannahSade

Kan je dan gewoon op “traybakes” recepten zoeken?
Jazeker, gewoon even Google.🤗 Hij krijgt dan hetzelfde als ons alleen dan zonder zout of pittige kruiden, ui krijgt hij maar een klein beetje. Vis doe ik meestal in een folie of bak papiertje draaien dan blijft ie lekker zacht. Is echt ideaal om te maken gezond en je hoeft het alleen maar een keer om te scheppen.

2 jaar geleden

Mijn dochter vindt deze heeeeeerlijk: https://thrivingnest.com/baby/baby-led-weaning/beef-meatballs-for-baby-blw-toddler-no-egg/#beef-meatballs-for-babies--toddlers-kids Ik doe er soms andere groenten doorheen of gebruik dan paneermeel ipv aardappel maar het is hoe dan ook een groot succes. Ik maak er een boel. Vries ze in en warm ze op in de magnetron in een laagje water. Ik snijd ze, om te serveren, in partjes.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Mijn zoontje is helemaal gek op zoete aardappel en courgette uit de oven 😄 ...
Doe je dan nog iets met die courgette of gewoon plakjes roosteren?

2 jaar geleden

Ik maak ei muffins; 2 Eieren Restje groente Scheutje Melk Even loskloppen en dan 20 minuten op 170° Hier ongeveer goed voor 3 muffins

2 jaar geleden

Reactie op Karin2005

Doe je dan nog iets met die courgette of gewoon plakjes roosteren?
Ik doe er op olie na echt helemaal niks mee, haha. Een halve courgette weer in de lengte halveren en daar dikke repen van snijden, krijg dan ongeveer 6 dikke plakken uit een halve courgette. Die vet ik goed in met olijfolie en dan 20 minuutjes op 200 graden. Goed af laten koelen, het vocht wat eruit loopt blijft vrij lang heet. De repen kan hij goed vasthouden en hij slurpt het echt naar binnen.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Ik doe er op olie na echt helemaal niks mee, haha. Een halve courgette weer ...
Dankjewel! Dat ga ik eens proberen. Gepureerde courgette was namelijk geen succes. Snap ik, want dat leek ook het meest op snot. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Karin2005

Ik maak ei muffins; 2 Eieren Restje groente Scheutje Melk Even loskloppen ...
Wat voor groentes raad je aan?

2 jaar geleden

Net een klein pasta ovenschoteltje gemaakt om uit te proberen Van onder naar boven Tomatensaus Gekookte broccoli Gekookte pasta Beetje olijf olie ( volwassenen veel pesto😅) Roomkaas (volwassen brie) Dat in de oven tot de kaas is gesmolten en de tomaten warm zijn Verder geen andere kruiden of zout toevoegen Wij vinden hem heerlijk De pasta weet ik nog niet of ik deze ook echt ga geven

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Wat voor groentes raad je aan?
Ik maak ze met broccoli, spinazie of tomaat

één jaar geleden

Reactie op XilianRose

Mijn dochter vindt deze heeeeeerlijk: https://thrivingnest.com/baby/baby-le ...
Ziet er goed uit!