19 Reacties

2 jaar geleden

Robin

2 jaar geleden

Ach joh, zodra hij begint te lopen en veeel gaat lopen, kan hij zijn “vetjes” goed gebruiken! Als hij gezonde dingen eet zou ik mij echt geen zorgen maken! Robin ziet er super schattig uit 😍

2 jaar geleden

Ga morgen even langs voor om te wegen en meten. Was al nieuwsgierig. Laatste keer bij de consultatiebureau 9 mei woog hij 10.8kg. Als ik hem zelf weeg thuis geeft de weegschaal 12.9kg aan. Jou zoontje is zeker ook niet dik hoor

2 jaar geleden

Ik zie hier volkomen normale baby's! Ik denk niet dat baby's snel overgewicht hebben. Het is juist fijn als ze wat reserves hebben. Vaak ziek of slecht eten door kiezen oid. Dan kunnen ze wat hebben. Hangt ook samen met de lengte denk ik. Mijn zoontje loopt qua gewicht altijd in de hoogste curve. Prima toch. Lekker gezond. En het klopt, sinds hij loopt verandert zn postuur.

2 jaar geleden

Hoi! Hebben ze op het CB de curve laten zien? Alles in het groen is gewoon gezond. Geen overgewicht.

2 jaar geleden

Hoi hier ook zo lekker rolmopsjeee ... ik vind het nier erg heerlijk toch

2 jaar geleden

Reactie op JessicaArs

Ach joh, zodra hij begint te lopen en veeel gaat lopen, kan hij zijn “vetje ...
Dank je! 😁

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Ga morgen even langs voor om te wegen en meten. Was al nieuwsgierig. Laatst ...
Wat een schattig, mooi ventje! 😍

2 jaar geleden

Reactie op Maartjex93

Hoi! Hebben ze op het CB de curve laten zien? Alles in het groen is gewoon ...
Ja, hij maakt een lijn boven de curves.. 😅

2 jaar geleden

Onze kleine van 8 juni weegt 12,1 kg. Hij is groot voor zn leeftijd misschien maar echt niet mollig of dik

2 jaar geleden

Ah hartstikke knappe baby toch met lekkere spekkies 🥰 Hier een zoon van 19 juni 2021, weegt 12,4kg en is bijna 84cm. Dus ook bijna bovenaan de curve, tsja hij was al bijna 4,5 kilo bij de geboorte 🤷🏼‍♀️ Niks mis met die schattige mollige beentjes en dat lekkere buikje, gaat er allemaal wel weer af als hij gaat lopen en ouder wordt... Zolang ze (over het algemeen) gezond eten, goed drinken en blij zijn vind ik het wel best!

2 jaar geleden

Wooow wat een bizar verschil kunnen er in baby’s zijn!! Mijn dochter van 03.06.21 weegt 7,8 kg! Zij zit dan weer onderaan de curve, zo komen ze dus blijkbaar aan het ‘gemiddelde’ haha!

2 jaar geleden

Reactie op JJS0214

Wooow wat een bizar verschil kunnen er in baby’s zijn!! Mijn dochter van 03 ...
Hahaha, wow ja. Heerlijk wel. Hier is in slaap wiegen echt powertraining. 😅

2 jaar geleden

Van 22 juni en 12kg / 81cm

2 jaar geleden

Mijn zoontje weegt ook meer dan gemiddeld voor zijn lengte. Is van 2juni (74cm en 11 kilo)😍 trekt vast wel weer bij haha😜

2 jaar geleden

Reactie op Lisvos

Mijn zoontje weegt ook meer dan gemiddeld voor zijn lengte. Is van 2juni (7 ...
Nee mijn zoon eet ook niet te veel. Als ik naar de kindjes van mijn vriendinnen kijk, die eten evenveel maar zijn stuk minder zwaar.

2 jaar geleden

Die van mij woog ongeveer 12 kilo (ons CB heeft het al maaaaanden erover dag hij moet afvallen ? 🤣🤦‍♀️ echt ene oor in en het andere oor er uit) en is toen een paar weken achter elkaar flink ziek geweest. Buikgriep en de waterpokken en toen gewone griep en toen een vaccinatie etc. Toen is hij ongeveer 2 kilo afgevallen en nu zit hij precies op de gemiddelde lijn ipv op de +1 of de +2 waar hij normaal zit. Ben zo blij dat hij wat reserve had! Kan ook merken dat hij nu weer eet als een bootwerker, dat snap ik wel. Dat lijfje moet weer aansterken. Ik zie op de foto's in dit topic 2 heel gezond en leuk uitziende kindjes. Helemaal niet papperig of dik!

2 jaar geleden

Geen zorgen over maken! Trekt echt vanzelf weer bij! Zolang het (veelal) van gezonde voeding komt is het echt prima! Ik geloof ook oprecht dat een kindje stopt wanneer hij of zij vol is en het ook echt wel aangeeft wanneer er nog een boterhammetje oid in kan! Hier zijn er dagen bii dat er 3 a 4 boterhammen in gaan en dagen dat we er met moeite 1 in krijgen. Hij is nu ruim 13 maanden, ongeveer 11 kilo en ruim 84 cm. Flinke knaap dus 😅

2 jaar geleden

Reactie op Sbauwe

Hahaha, wow ja. Heerlijk wel. Hier is in slaap wiegen echt powertraining. � ...
Ja dat snap ik, ik vind mijn dochter al een stuk zwaarder met steeds optillen! Laat staan wat jij hebt!