7 Reacties

10 maanden geleden

Heel herkenbaar! Wij zijn al sinds het begin van de zomer over naar een eenpersoonsbed met dekbed. Ons meisje blijft er vaak ook niet onder liggen of weigert al meteen om eronder te gaan liggen. Wij trekken haar gewoon een pyjama aan. Ze is nu een paar keer wakker geworden omdat ze het koud had. Nu begint ze vaak wel onder de deken, dus ze snapt het concept van een deken. Er blijven liggen is een uitdaging. Als wij naar bed gaan stoppen we haar altijd nog even in.

10 maanden geleden

Dat is hier ook nog lastig, ik trek mijn zoontje een hele warme pyjama aan en een maillot, zo blijven zijn beentjes en voetjes toch warm als hij onder zijn dekentje vandaan kruipt. Maar het gaat wel steeds beter.

10 maanden geleden

We zijn al best lang over naar een deken wel met een dunne slaapzak zonder mouwen. Laatste weekjes helaas blijft hij er niet meer onder liggen. In slaap ligt hij erop. Soms check ik nog voordat ik zelf naar bed ga maar 9/10 keer wordt hij wakker🫠 Ik lees mee voor de tips, ben van plan om een verzwaringsdeken te proberen.

10 maanden geleden

Ik lees eventjes mee! 2 weken geleden ook overgestapt naar een dekbed maar onze dochter word gemiddeld nu 2 keer per nacht wakker omdat ze boven de deken ligt en het koud heeft..

10 maanden geleden

Wij hebben een pyjama gekocht met voeten. En eerst met slaapzak en deken gedaan en nu zonder slaapzak

10 maanden geleden

Zijn jullie niet bang dat al die extra warme pyjama's/maillots/slaapzak etc. eigenlijk veel te warm zijn? Dan is er ook niet echt een motivatie om onder een deken te blijven liggen toch? Dat is dan alleen maar veel te heet. Misschien redeneer ik verkeerd om of ben ik gewoon een warmbloedig peutertje gewend. Ons meisje lijkt het eerder te warm dan te koud te hebben. Wordt soms boos als we haar onder de deken leggen. Maar wil ook overdag liever geen trui en geen sokken aan. Trekt regelmatig buiten haar jas uit omdat ze het te warm heeft. En heeft pas één keer in haar leven gezegd dat ze het koud had. Dat was toen onder de douche vandaan was ontsnapt en drijfnat en poedelnaakt over de bovenverdieping rende. 😅

10 maanden geleden

Reactie op SuusZ88

Zijn jullie niet bang dat al die extra warme pyjama's/maillots/slaapzak etc ...
Hier niet, zijn slaapzak zonder mouwen is van 0.5 tog. Hier staat ook nooit de verwarming aan op zijn kamer.