21 Reacties

5 jaar geleden

Hier al aan het overgeven sinds ik weet dat ik zwanger ben. Veel slijm en gal komt er voornamelijk uit. Ben nu 10.3 weken zwanger en nog elke dag overgeven 😒

5 jaar geleden

dit heb ik al vanaf 5 weken hoort er helaas allemaal bij😅

5 jaar geleden

ik ook ben 12+4 weken zwanger nog altijdt over aant geven alles ruikt niks smaakt zelfs water niet ben benieuwd waneer het voor bij is...

5 jaar geleden

Hoi, ik ook al 2 weken last (nu 10 weken). Dokter was bang voor uitdroging omdat ik echt niets kon binnenhouden. Ik krijg nu gedurende 3 dagen inspuitingen zodat ik niet moet overgeven en weer wat vocht kan binnenkrijgen. Blijkbaar zit je lichaam op een bepaald moment in een zure omgeving door al het overgeven, waardoor je nog meer overgeeft. Ze willen dat ook onderbreken met de medicijnen. Ik zou eens naar de dokter bellen. Groetjes en veel sterkte :)

5 jaar geleden

Same here! Voel me als een nat vaatdoekje. Helemaal uitgeput alles wat ik ruik stinkt en moet ervan kokhalzen. Van ochtend de hele dag door in vlagen misselijkheid tot avond overgeven🤢🥲 ben er moe van geworden

5 jaar geleden

Heb ik gehad van 5 weken tot vandaag 10 weken. Het wordt nu steeds een beetje beter gelukkig

5 jaar geleden

Hier ook al 2 weken lang elke dag aan het overgeven. 😩😭 energie level is ook ver te zoeken. Maar alles voor de kleine spruit 💞

5 jaar geleden

Heb het nu zo een 2 weken dat ik moet overgeven . Ervoor was het gewoon misselijk maar het spuwen hangt van dag tot dag af . Ene keer ist echt overgeven van het eten andere keer is gewoon witte en gele slijm gal denk ik . En ik heb dit vooral als ik opsta . Na 5 min dak wakker ben en dan ist misselijk zijn weg soms zo ff vlaagje van misselijk zijn maar dan knabbel ik wat . En slecht slapen amai nog niet . Pf

5 jaar geleden

Reactie op elaaa.rb

Hier ook al 2 weken lang elke dag aan het overgeven. 😩😭 energie level is ...
Als je zo vaak moet overgeven dan kan de huisarts medicijnen voorschrijven wat niet schadelijk is :).

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde maar dan vanaf week 8 tot nu nog steeds (week 13). Wel alleen ‘s ochtends.

5 jaar geleden

Vanaf week 5 beginnen overgeven. Moeten overschakelen op medicatie omdat het echt niet meer ging en nu elke avond en ochtend gal overgeven. Maar allegoe niet meer de hele dag door 😅

5 jaar geleden

Ik ben ook al 5 weken ongeveer misselijk en aan t overgeven. Drinken heb ik t meest moeite mee. Suprimal gehad dat hielp matig, nu begonnen aan emesafene en nog steeds spugen. Wel minder misselijk. Ik ben nu bijna 10 weken dus hopelijk wordt dit snel minder.

5 jaar geleden

Reactie op kmmy

Vanaf week 5 beginnen overgeven. Moeten overschakelen op medicatie omdat he ...
Hoi hoi, wat voor medicatie was dit als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Ik ben al vanaf week aan het overgeven en hele dagen misselijk. Als ik niet werk of boven de wc hang dan lig ik ik bed. Gek word ik er van. Sinds week 9 is het nog erger geworden en houd ik qua eten echt niks meer hinnen. Alleen in de ochtend moet ik vaak al 6x overgeven🤢 en zit dan vaak huilend naast het toilet, omdat gewoon alles pijn doet van het overgeven. Heb de verloskundige gebeld, omdat ook mijn urine steeds erg donker is. Die heeft mij geadviseerd om vooral rust te nemen en gembercapsules te gaan slikken. Die zouden beter werken als de medicatie van de huisarts. Dus dat ben ik nu sinds maandag aan het doen. Tot nu toe alleen nog maar in de avond echt overgegeven, maar wel nog hele dagen misselijk. Hopelijk is het snel over

5 jaar geleden

Bij mij was het precies hetzelfde, van week 8/9 - week 11/12 kots en de kotsmisselijk. Morgen ben ik 13 weken en ben er sinds deze week echt zo goed als vanaf. Heel soms nog wel misselijk bij bepaalde geuren, maar als dat alles is ben ik blij!

5 jaar geleden

ik ook ben 12+4 weken zwanger nog altijdt over aant geven alles ruikt niks ...
Ik ook

5 jaar geleden

Same over here. Ik ben nu 9 weken zwanger en sinds een paar dagen ook een soort gal aan het overgeven. Bleh

4 jaar geleden

Hey allemaal Ik ben nu 8 weken..en kom allemaal zure gal uit.. ik ben 4 weken aan overgeven.. alles wat ik ook maar eet of drink.. ruik en er na kijk kom alles eruit.. iemand tips en enig idee wanneer het over zal gaan.. heb dit bij mij vorige 2 zwangerschappen nooit gehad dit is nieuw en vervelend.. ik eet en drink ook niks hou niks binnen.. heb wel zetpillen 2 per dag ma werken niet.. Groetjes prisje

4 jaar geleden

Reactie op Prisje35

Hey allemaal Ik ben nu 8 weken..en kom allemaal zure gal uit.. ik ben 4 w ...
Hee Prisje, Je bent beland in de juni 2021 groep. Onze kindjes zijn 4 a 5 maanden oud. Van harte welkom natuurlijk maar je vind in je eigen geboortegroep vast meer dames met dezelfde klachten. Al zijn er hier ook een aantal weer in het eerste trimester 🙂 Maar wat vervelend he.. als je denkt dat er niks meer uit kan, toch nog spugen 😔 let je goed op dat je genoeg vocht binnen krijgt/houdt? Eventueel andere medicatie proberen? Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!