7 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook. Mijn dochterje deed het vanaf vorige week zaterdag midden in de nacht tijdens het slapen ineens. Paar dagen erna begon ze zich wel ziek te gedragen, minder honger, hangerig enzovoorts. Ze is nu eigenlijk na een week weet wat aan de betere hand met anti misselijkheid medicatie en tijd maar is nog steeds heel snel boos en hangerig

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Ja hier ook. Mijn dochterje deed het vanaf vorige week zaterdag midden in d ...
Huisartsenpost gaf aan dat het buikgriep was

2 jaar geleden

Ah vervelend! Wij zijn buikgriep bij hem wel gewend, maar vind het raar dat het vanaf opstaan 's ochtends heel goed gaat en dan na zijn middagslaapje ineens omslaat!

2 jaar geleden

Reactie op Arie1234

Ah vervelend! Wij zijn buikgriep bij hem wel gewend, maar vind het raar dat ...
De vorige keren ging het dan wel de hele dag door op en af met spugen.

2 jaar geleden

Hier ook een paar dagen achter elkaar alleen in de avond aan het overgeven geweest. Kan buikgriep maar ook corona zijn. Hij heeft dat in mei ook gehad met corona. Bij mij sloeg het op mijn keel met keelpijn en hoesten en hij moest steeds overgeven.

2 jaar geleden

Hier nu al een aantal keer na een flinke hoestbui. Ze wil al amper eten en drinken, soms echt een strijd.. 😔

2 jaar geleden

Reactie op Arie1234

Ah vervelend! Wij zijn buikgriep bij hem wel gewend, maar vind het raar dat ...
Dat herken ik vaak ook bij mezelf als ik niet lekker ben. In de ochtend en begin middag gaat het redelijk goed. Maar inderdaad na 4 uur ofzo kak ik helemaal in. Je kindje kan toch een virusje onder de leden hebben hoor. Als je het niet vertrouwd even de HA bellen of het CB. Dan kun je het uitleggen. Misschien dat het over een paar dagen weer wegtrekt. Dat kan ook natuurlijk