6 Reacties

één jaar geleden

Wij zorgen zoveel mogelijk dat we op tijd terug zijn om haar op haar normale tijd in bed te leggen.

één jaar geleden

Bij ons werkt ook niet, we zijn dus altijd op tijd terug voor bedtijd. Komt hopelijk wel weer als hij wat ouder is.

één jaar geleden

Ik vind het dus ook zo sneu voor hem, een keertje kan wel maar wij proberen dus ook altijd op tijd thuis te zijn.

één jaar geleden

En als je hem dan vervolgens de volgende middag ietsje eerder naar bed brengt en dan vervolgens dus iets langer laat slapen? Trekt dat de boel niet weer recht? Ik was voorheen ook altijd met bedtijd thuis. Nu hij wat ouder wordt probeer ik er wat meer mee te schuiven soms. Onze zoon valt meestal onderweg niet in slaap, maar ligt veel later op bed dan normaal en wordt de vlg ochtend normale tijd wakker. Dus slaapt ook kort. Als hij toch moe lijkt leg ik hem 's middags 15/20 min ofzo eerder op bed en dat gaat eigenlijk prima

één jaar geleden

Ik laat m’n zoontje wel eens liggen in de auto. Raam open, deur op slot, recht voor m’n raam en een tweede telefoon in de auto als babyfoon. Niet voor een mega grote middag dit maar als hij net in slaap valt laat ik hem wel eens 10-15 min liggen. Overleggen ging hier ook nooit meer nu ineens wel.

één jaar geleden

Wij gaan eerder naar huis om dat te voorkomen. Hier laat ze zich ook niet overleggen. In de middag ietsje langer slapen zodat ze het iets langer volhoudt in de avond helpt ook wel eens. (Maar geen uren)