10 Reacties

4 jaar geleden

De Philips Avent ultra air spenen zijn vgm net zo groot. De Soother’s zijn van harder rubber en die accepteerde mn dochter bijv niet meer na het hebben van de ultra air

4 jaar geleden

Die van het kruidvat eigen merk heeft dezelfde vorm als een bibs speen een pak goedkoper.

4 jaar geleden

Kruidvat eigen merk idd

4 jaar geleden

Ja deze bedoel ik ook super goedkoop

4 jaar geleden

Mijn zoontje accepteert zowel bibs als Philips Avent spenen

4 jaar geleden

Je hoorde dat ze heel goed zijn? Nou wat een slechte advies. Tandartsen raden bibs af zelfs op kinderdagverblijf vertellen de juffen dat gebit van de meeste kinderen misvormd zijn door bibs spenen. Ik raad mam spenen aan raden Tandartsen ook aan.

4 jaar geleden

Reactie op mrsmama

Je hoorde dat ze heel goed zijn? Nou wat een slechte advies. Tandartsen rad ...
En difrax is dat ook niet zo het zelfde als mam

4 jaar geleden

Misschien off topic, maar hoezo vervang je de speen iedere 4a6 weken? Gaan ze zo snel stuk dan? Ik moet namelijk eerlijk zeggen dat ik de spenen nog nooit heb vervangen. Heb er 3 thuus, een boven, een beneden en een in de luiertas en eentje op kdv. Moet er wel bij zeggen dat onde kleine eigenlijk geen speen nodig heeft. Eigenlijk allen als hij ziek is of heel overstuur wakker wordt. Maar in totaal gebruiken we denk ik maar 2, max 3x per maand een speentje. Dus dat wil zeggen dat ieder speentje gemiddeld maar 1x per maand gebruikt wordt. Dus ze slijten niet zo hard haha

4 jaar geleden

De bibs spenen zijn toch juist goedkoop? Ik heb mijn dochter haar spenen nog nooit vervangen, we hebben er een stuk of 6. En allemaal al vanaf de geboorte… 🙈