24 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn ook overgestapt van difrax naar dr brown. Echt een stuk fijner! Wij hebben de s speen van difrax in de dr brown fles gedaan, dat kan dus gewoon. Bij ons blokkeerde de difrax telkens, dan kwam er gewoon geen melk uit.

4 jaar geleden

Wij hebben de extra brede Dr Brown fles. Ivm borstvoeding. Gaat super goed. We hebben de standaard speen die erbij zit. Ze heeft van 't drinken met de fles nooit echt last. Aan de borst soms juist wel.

4 jaar geleden

Mijn meisje drinkt ook uit de Dr. Brown fles. Die krijgt nutrilon omneo. Speen 2 gaat haar te langzaam. Ik heb speen 3 er op.

4 jaar geleden

Reactie op Krix

Wij zijn ook overgestapt van difrax naar dr brown. Echt een stuk fijner! Wi ...
Fijn dat de speen er wel op past. We zijn in het begin erg aan het stoeien geweest met de juiste dikte van voeding met de juiste speen (lang verhaal), maar zou het dus wel fijn vinden als hij niet ook nog aan een andere speen hoeft te wennen.

4 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Mijn meisje drinkt ook uit de Dr. Brown fles. Die krijgt nutrilon omneo. Sp ...
Is speen 2 te vergelijken met de M speen van Difrax? Of zit dat anders?

4 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Dat zou ik niet weten. Weet wel dat speen 2 voor 3+maanden is en speen 3 voor 6+maanden. Heb nog niet de difrax flessen gebruikt. Alleen de Dr. Brown en Advent. Advent voor krampjes was hier geen succes.

4 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Dat zou ik niet weten. Weet wel dat speen 2 voor 3+maanden is en speen 3 vo ...
Oke dankjewel voor je reactie. Ik denk dat ik dan gewoon ga proberen de M speen van Difrax erin te doen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken maat 2 speen. (Ook jbpm) maar eerlijk gezegd vind ik het weinig verschil maken met avent flessen... de infacol deed meer

4 jaar geleden

Wij gebruiken het andersom De speen van dr brown op de difrax fles.

4 jaar geleden

Je kunt de difrax speen op de dr. Brown doen 👍

4 jaar geleden

Dr Brown speen 2😊

4 jaar geleden

Ik gebruik de hero comfort daar zit ook jbpm met dr. Brown fles, mijn dochter kreeg de melk er niet uit met speen 2, dus heb speen 3 van dr. Brown. Dat gaat top, ze doet er 20 min over. Ze boert bijna niet :)

4 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Difrax M is groter dan maat 2 dr brown. Je kunt gewoon difrax speen erop zetten.

4 jaar geleden

Ik heb dr Brown (de brede fles) (overgestapt van de dunne fles naar de brede). Brede fles met speen 2 en dan ook jbpm in de fles met OMNEO voeding ivm krampjes en lucht. En dan nog infacol voor de vastzittende lucht. werkt goed hier (op advies van de huisarts)

4 jaar geleden

Wij zijn vanaf de kraamwerk met dr. Brownflessen begonnen. Bevalt ontzettend goed. Ze komen met speen, dus ik zou de speen gebruiken die erbij hoort. De darmen krijgen echt rust, er zit een groene filter bij om de lucht te reguleren. Veel succes!

4 jaar geleden

Ik ben juist van de dokterbrown naar difrax gegaan en nu een stuk minder licht bij de dokterbrown echt veel boeren en spugen en nu met difrax 2 boertjes en een tevreden mannetje

4 jaar geleden

Dr browns flessen zijn niet geschikt voor ingedikte voeding. Staat ook op hun website. Idd met difrax speen gebruiken kan wel.

4 jaar geleden

Gisteren begonnen met de Dr. Brown fles met Difrax speen M. Ik moet zeggen, ik heb werkelijk een ander kind! Hij krijst niet meer tijdens de fles, huilt ook niet als hij moet boeren, hij drinkt gewoon heel relaxed zijn flesje leeg. Waarschijnlijk kreeg hij toch teveel lucht binnen wat hij niet kon verdragen. Het is nu natuurlijk pas dag 2, maar hier een hele blije mama!! Ik kijk weer uit naar de fles momentjes, in plaats van dat ik er tegenop zie! 😍

4 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Gisteren begonnen met de Dr. Brown fles met Difrax speen M. Ik moet zeggen, ...
En helaas, anderhalve dag verder, maar ook met de Dr. Brown fles begint hij nu te huilen tijdens de voeding. Hij drinkt eerst 70ml ongeveer en dan stopt hij omdat er een boertje dwars zit. Na het boeren wil hij niet meer drinken en blijft hij krijsen, echt hartverscheurend 😪 Hij wordt dan nog onrustiger omdat hij wel nog honger heeft. Beetje een vicieuze cirkel dus. Heb het consultatiebureau maar weer een mail gestuurd of ze hem niet kunnen onderzoeken, want dit is niet te doen. Zo zielig.

4 jaar geleden

De fles van dr Brown was hier een succes maar de speen niet. Nu heb ik de lange fles van dr Brown met de M speen van diffax. Past precies. Ik heb de speen in de dop gedaan