28 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook in de Maxi-Cosi, geswitcht naar autostoel en alles was over :) Wij gebruiken de maxi cosi axiss

2 jaar geleden

Heeftie een jasje aan? Mijn zoontje huilde eerder ook vaak in de auto.. maar blijkt dat hij het met jasje te krap vond. Dus als we een langer stuk moeten rijden dan laat ik de jas uit!

2 jaar geleden

Reactie op CDMM

Wij hadden dit ook in de Maxi-Cosi, geswitcht naar autostoel en alles was o ...
Hoe goed kon jullie kindje toen al zitten? En lukt slapen daarin ook nog steeds?

2 jaar geleden

Reactie op Simoon5

Heeftie een jasje aan? Mijn zoontje huilde eerder ook vaak in de auto.. maa ...
We doen hem eigenlijk nooit een jas aan in de auto (had ergens gelezen dat dat minder veilig is). Wel een voetenzak, maar ook zonder voetenzak is het krijsen...

2 jaar geleden

Wij zijn ook idd geswitcht van maxi cosi naar een autostoel, wel eentje wat je 360graden kunt draaien.. dus ook in lig stand kunt zetten voor evt slapen. Wij hebben deze https://www.mamaloesbabysjop.nl/lorelli-aviator-2021-fossil-beige-0-36-kg-sps-isofix-360-autostoel-1007130-2121?gclid=CjwKCAiApfeQBhAUEiwA7K_UH858IV2BNr3sG9CajaFitFH6THkRItnk0W7nGbM0yUW0Ait7hiGaXBoCM-AQAvD_BwE

2 jaar geleden

Hoe goed kon jullie kindje toen al zitten? En lukt slapen daarin ook nog st ...
Om eerlijk te zijn hebben we deze al rond de 5 a 6 maanden gebruikt omdat hij ook in ligstand kan, hij kan alleen niet achterwaarts maar ze zat al op 68 cm ( vanaf dan mag je ze gebruiken). Als ze niet slaapt staat de stoel gewoon recht en als ze slaapt gelijk in de ligstand. Hopelijk heb je er iets aan 😀

2 jaar geleden

Reactie op CDMM

Om eerlijk te zijn hebben we deze al rond de 5 a 6 maanden gebruikt omdat h ...
Dank je wel! Toch maar eens proberen dan.

Reactie op CDMM

Om eerlijk te zijn hebben we deze al rond de 5 a 6 maanden gebruikt omdat h ...
Wij hebben de stoel ook mag gebruikt worden vanaf 9kg over de lengte staat niks bij toch?

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wij hebben de stoel ook mag gebruikt worden vanaf 9kg over de lengte staat ...
Moeilijk te vinden maar heb eventjes gekeken idd 9 kilo en 67 cm

Reactie op CDMM

Moeilijk te vinden maar heb eventjes gekeken idd 9 kilo en 67 cm
Apart ik kan overal alleen maar vinden van min 9 tot Max 18 kg maar een baby van 67cm is meestal geen 9kg toch? 😕

2 jaar geleden

Heeft hij het misschien te warm? Onze dochter ging daarom weleens huilen waardoor ze het nog warmer kreeg etc.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Apart ik kan overal alleen maar vinden van min 9 tot Max 18 kg maar een bab ...
Nee klopt inderdaad 😊 wij hebben gewoon gekeken eigenlijk toen ze goed zat 🙈

2 jaar geleden

Wat lastig... Helpt het miss om je zoontje naast je in de auto te zetten i.p.v. op de achterbank? Dat wil bij ons weleens helpen. Wij hebben ivm autovakantie ook al een stoeltje aangeschaft. Te gebruiken van geboorte tot 36 kg, heeft verschillende standen, kan draaien en heeft zo'n isofix poot die veel minder plek inneemt dan de isofix base voor de maxi-cosi. We zijn er heel tevreden mee tot nu toe. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-david-pro-0-1-2-3-isofix-rotation-black-grey?gclid=CjwKCAiApfeQBhAUEiwA7K_UH_eFp_HkY41kU0qE1oIsdZHC3ab40I51kAt5JlaA9HPO_qut4yDa7BoC080QAvD_BwE

Reactie op CDMM

Nee klopt inderdaad 😊 wij hebben gewoon gekeken eigenlijk toen ze goed zat ...
Wist ik niet. Ik gisteren naar het CB gegaan om hem te wegen om te kijken of hij al in zijn nieuwe stoel mocht 🙈

2 jaar geleden

Ik heb hier hetzelfde. Nieuwe autostoel heeft hier niks geholpen helaas, dus ik lees even mee!

2 jaar geleden

Reactie op Ellaflora

Ik heb hier hetzelfde. Nieuwe autostoel heeft hier niks geholpen helaas, du ...
Is het ook als je kindje in de maxi cosi zit buiten de auto? Of in de maxi cosi in de auto zonder de motor aan? En bij TS?

2 jaar geleden

Heb je ook een auto spiegel? Ons dochtertje vind het heel fijn om zo contact te houden 🙌 https://www.bol.com/nl/nl/p/a3-baby-kids-verstelbare-spiegel-voor-in-de-auto-kinderspiegel-auto/9200000057012128/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-119897820230-S-674146937977-9200000057012128&gclid=CjwKCAiApfeQBhAUEiwA7K_UHzvkKHi2rVps922KPXtB8RDvhSEIOOZA_nGwhq6KY14a4ebJTOE6fRoC1nQQAvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Is het ook als je kindje in de maxi cosi zit buiten de auto? Of in de maxi ...
M’n zoontje houdt ook niet van de kinderwagen of maxicosi op de kinderwagen, maar dat is wel iets anders dan de auto. De auto is het ‘ergste’. Motor uit geen verschil trouwens.

2 jaar geleden

Heel lastig. Ik heb helaas geen tips buiten een andere autostoel ipv maxicosi en een spiegeltje. Hier gelukkig nog nooit problemen gehad

2 jaar geleden

Reactie op IngeH1987

Heeft hij het misschien te warm? Onze dochter ging daarom weleens huilen wa ...
Ja, heb ik ook nog gedacht en daarom een keer de voetenzak weggelaten. Maar dat hielp ook niks helaas..