13 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar, geen tips maar onze zoon zit in sprong 10. Wij denken dat dat het is. Helaas ook geen goede slaper dus we weten niet beter na 17 maanden.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Denk zelf dat het wel iets van verlatingsangst is. Bij ons bleek er ook hoektanden en oorontsteking onder te zitten, maar ook het slapen hier heel wisselend geweest altijd. Wij doen voornamelijk wat werkt en ik ben niet meer zo bang voor slechte slaapgewoontes. De ene nacht slaapt onze dochter bij ons en de andere nacht door van 7 tot 7, weer een andere nacht wakker vanaf 5.. merk wel dat sinds we het accepteren hier dat het rust brengt.

één jaar geleden

Herkenbaar het overstuur wakker worden, kan hem na het troosten wel wegleggen overigens. Maar die periode hebben we paar weken geleden gehad!

één jaar geleden

Echt sprong 10. Hier ook al tijdje aan de gang.

één jaar geleden

Hier ook! De kleine meid word huilend wakker. Wij denken dat ze nachtmerries heeft. Dit gebeurd zowel ‘s nachts als overdag bij haar slaapje. Gelukkig deze week nog niet, maar het is al weken aan de gang. Zo zielig 😔

één jaar geleden

Hier ook! Duurt al 3,5 week. En dat terwijl ze vanaf de geboorte al geen goede slaper is… hiervoor ging het net eindelijk de goede kant op, dus kan niet wachten tot ze die trend weer oppakt 😴🥱

één jaar geleden

Hier altijd een ellendige slaper, zeker in eigen bed. Om toch wat rust te pakken allemaal slapen we samen❤️

één jaar geleden

Hier precies zo. Zoontje 2-6. Kan hem niet wakker weg leggen momenteel en normaal wel. Elke nacht huilend en overstuur wakker. Ik wieg hem en ga dan zelf naar bed. Duurt zeker 20 min. Hij is mega beweeglijk in slaap en ik ben bang dat hij ons bed uit rolt

één jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Hier precies zo. Zoontje 2-6. Kan hem niet wakker weg leggen momenteel en n ...
Ach zo sneu ook...dat wiegen hebben wij ook langggg gedaan ja, maar op een gegeven moment werkte het niet meer, waren we zo 2 uur bezig op het dieptepunt. Vandaar dat we het nu zo doen, maar dan lig ik idd niet in ons bed, maar op matrassen op de grond met zoonlief op de matras bij de muur. Je moet wat. Sterkte voor alle mama's in hetzelfde schuitje💖

één jaar geleden

Ja hier ook! Ze valt alleen weer in slaap naast ons in bed. Terwijl ze echt nooit bij ons slaapt. Ze ligt dan helemaal tegen mij aan. Is ze diep in slaap, kan ze terug naar bed, anders is het brullen. Ze is altijd een goede slaper.

één jaar geleden

Reactie op Klara1234

Ja hier ook! Ze valt alleen weer in slaap naast ons in bed. Terwijl ze echt ...
Precies dit! Sinds een kleine week is ze 's avonds en 's nachts erg onrustig terwijl onze dochter verder een hele goede slaper is. Het dutje overdag gaat vooralsnog wel nog goed.

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Ach zo sneu ook...dat wiegen hebben wij ook langggg gedaan ja, maar op een ...
Neem ik nog een als dit als dit niet Meer werk !

één jaar geleden

Bij ons nu ook weer, nooit een goede slaper geweest. Gaan het gevecht niet meer aan als hij zo overstuur is dus ligt hij dan tussen ons in. Wil echt niet dat dit een gewenning wordt..maar op dat moment zijn wij wel beetje ten einde raad