3 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben dat exact zo gehad heel lang met een van onze tweeling, ik dacht dat hij dan steeds te kort geslapen had. Nu is minder maar t gebeurd nog steeds, ik laat hem dan maar beetje uitrazen en zoek t goeie moment dat ik hem mag knuffelen, want dat wil hij dan ook niet. Lastig heb geen duidelijke tips, ja eentje misschien nog, niet te snel uit bedje halen dat werkte ook averechts merkte ik, even laten huilen / verwerken

één jaar geleden

We hebben een tijdje terug ook dit gehad met ons zoontje. Hij werd huilen wakker en ik wilde hem dan troosten maar uiteindelijk bleek het probleem dat hij gewoon nog verder wilde slapen. Waardoor hij ook helemaal over stuur raakte als ik hem dacht te helpen. Nu wordt hij vaak even huilend wakker dat duurt dan een minuut of 2 en dan gaat hij weer verder slapen. Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je je dochtertje even de tijd geeft om zelf weer rustig te worden.

één jaar geleden

Hier toevallig vandaag ook! Ik denk dat ik er ook te snel heen ging.. ik had haar uit bed genomen en nog even bij mij op de bank neergelegd waar ze dus nog dik een uur verder sliep 🙈 ik wacht voortaan wel hihi..