7 Reacties

2 jaar geleden

Even een vraag als jij er niet bent raakt ze dan ook overstuur? Hier is het namelijk zo als ik er ben dan huilt ons zoontje ook heel erg maar als hij mij niet ziet of weg ben is er niks aan de hand. En als ik hem op bed leg gaat hij meestal helemaal niet slapen en bij mijn man wel.

2 jaar geleden

Kan toch een soort verlatingsangst zijn hoor. Onze kleine heeft ook met vlagen dat hij alleen door mij gedragen wil worden haha. Ook als ik alleen wegloop om ff te plassen en papa is gewoon bij hem dan breekt ook vaak de pleuris uit. Ze hebben mama gewoon het allerliefste denk ik. Rond deze leeftijd helemaal. Dan ligt er vaak verlatingsangst op de loer en dan is mama de veiligste haven voor de kleintjes. Ik hoop dat deze fase gauw voorbij is. Zowel voor jullie als voor jullie kindje. Want leuk is anders natuurlijk

2 jaar geleden

Hier hebben we ook de “mama fase” gehad. Duurde een week of 3 denk ik en toen was het weer voorbij 😅 nu is het telkens dat als papa binnen komt ze totaal geen aandacht heeft voor mij 😂

2 jaar geleden

Hier herkenbaar, bij ons komt het wss door dat mijn man hem bijna nooit naar bed gebracht heeft. Ik durf ook niet meer weg te gaan, vaak doe ik dat wanneer ik hem zelf in bed gelegd.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier herkenbaar, bij ons komt het wss door dat mijn man hem bijna nooit naa ...
Hier ervaren wij hetzelfde.. lukt met papa echt niet als ik in de buurt ben. Ben ik er niet (hij mag me niet zien, ook niet even dus ik zorg dat ik dan niet meer naar huis kom) dan lukt het wel maar duurt het in slaap vallen wel veeeel langer

2 jaar geleden

Fijn deze reacties, bedankt! Als ze mij niet ziet gaat het idd wel beter. Maar ben zelf bijna nooit weg en deze week toevallig 2 x en was helemaal mis.. hopelijk is t dan even een fase waar we doorheen moeten..