6 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Soms zit er zes weken tussen en soms maar drie. Heeft bij mij ook lang geduurd voor ik zwanger was omdat ik ook nooit erachter kon komen wanneer mijn eisprong was! Uiteindelijk heb ik de app Clue geïnstalleerd, daarin houd je bij wanneer je ongesteldheid loopt en krijg je een schatting wanneer je eisprong ongeveer is. Ik heb in die periode dan ovulatietesten gebruikt en uiteindelijk is het gelukt! Is natuurlijk niet helemaal nauwkeurig maar dat wordt het nooit helaas🥴 Maar die app kan ik je aanraden! Is ook gratis

2 jaar geleden

Reactie op Joejoe92

Hoi! Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Soms zit er zes weken tussen en s ...
Idd hier precies hetzelfde werkwijze maar dan met de womanlog app.

2 jaar geleden

Jep: om de dag seks hebben! Klinkt heel veel maar wel grootste kans op een zwangerschap

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde verhaal als jij! Alleen wil m'n partner nu nog geen tweede, helaas🤭 Ik heb ook de app Clue, helpt bij mij niet heel veel want zie alleen maar dat ik een cyclus heb van 54, 31 of 68.. zo veel verschil 🥲 Maar mocht ik ooit nog eens naar de gynaecoloog gaan heb ik in ieder geval al een jaar aan cyclussen wat ik kan laten zien.

2 jaar geleden

Je Temperatuur meten? Na een ovulatie, wordt je lichaamstemperatuur hoger dan 37 graden. Terwijl het normaal onder de 37 is. Je kan op internet thermometers kopen die je in je mond stopt. Misschien wat makkelijker dan die ovulatie testen.

2 jaar geleden

Ovulatie tests en dan gewoon volhouden tot het positief is. Mochten je covid hebben gehad is je eisprong nog later dan normaal.