23 Reacties
4 jaar geleden
Korte mouw met broekje, zonder sokken in de pacco. En dan wel onder haar dekentje vast liggen. Op haar kamertje is het tussen de 28 en 32 graden. Slapen gaat goed. Ze ligt niet te zweten ofzo.
4 jaar geleden
Mijn zoontje is 6 weken oud en slaapt alleen in z’n luier in de inbakerdoek
4 jaar geleden
Ik gebruik de puckababy piep (inbakerslaapzak) en als die in de was zit een XXL hydrofiele doek. Ons mannetje ligt er dan in met alleen een romper zonder mouwen. Helaas heeft ons mannetje dan nog steeds veel last van de warmte. Ik heb toevallig gisteren een inbakerband besteld bij MamaLoes voor de warme dagen, die alleen om zijn romp en armpjes hoeft. Hij is net binnengekomen dus ga hem vanavond testen. Hopelijk is het een prettig alternatief tijdens deze warme dagen.

4 jaar geleden
Reactie op coco89
Ik wist niet dat het bestond! Hoor graag de ervaring :) dan ga ik er ook ze ...
Ik wist eerst ook niet dat het bestond, had een beetje rond gezocht op internet en toen vond ik deze. Helaas was het hier vannacht geen succes, doordat de beentjes gewoon open liggen als het ware, was ons mannetje nog heel druk aan het trappelen en leek het niet prettig te vinden. Toen hebben we de hydrofiele doek maar gebruikt. Vanavond gaan we het weer proberen, mocht hij het niets vinden dan hebben we het in ieder geval geprobeerd
4 jaar geleden
Reactie op Saju
Dit bericht is verwijderd
Ik vond hem wel heel stevig, je kunt hem goed strak dicht maken. Hij is niet héél dun, een hydrofiele doek is dunner. Alleen hier is het probleem dat hij bij de kleine doeken te makkelijk loskomt, en de grote doeken gaan zo vaak om hem heen dat het dus dikker/warmer wordt.
4 jaar geleden
0,2 TOG is aan te raden!
Ik heb nu ‘love to dream’ voor het inbakeren. 0,2 TOG, echt super dun bijna doorzichtig stofje. En ze vind het super fijn om in te slapen, omdat ze haar armpjes alsnog omhoog kan houden, maar ze kan zich niet meer wakker maken met haar armen.
Armpjes omhoog is haar lievelings slaap houding.
https://lovetodream.nl/product/love-to-dream%c2%99-swaddle-up%c2%99-lite-0-2-tog-pink/