11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit ook en ik gebruik ze niet van het merk pampers. Nooit eerder voor gehad met onze andere kids. Ik heb nu maat 5 voor overdag en maat 6 voor snachts anders haal ik de ochtend niet droog. Maat 4 kan gewoon helemaal niet meer dicht. Mijn dochter is 8maand 🤷

2 jaar geleden

Ik zit nog op maat 3 van Kruidvat, en dat gaat zelfs een hele nacht nog goed(half 7 tot 7). Ze is ongeveer 9 kilo
Ja premium protection valt echt klein we hebben deze 2 dagen gebruikt en elke keer poepen was meteen een grote lekkage spoot er toen aan alle kanten uit 😓 Pampers harmonie zitten daarin tegen wel mooi breed over de billen maat 4 gaat hier voorlopig nog wel even mee.

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ja premium protection valt echt klein we hebben deze 2 dagen gebruikt en el ...
We gebruiken ook de zelfde maat over dag als in de nacht nooit lekkende luiers gehad met deze 🤗

2 jaar geleden

Ik heb bij de oudste ook altijd pampers gebruikt omdat ik die toch wel get fijnst vond. Vanaf maat 4 vond ik het wel meevallen dat ze kleiner vallen dan andere merken. Nu we 2 kindjes hebben ben ik overgegaan op etos luiers die bevallen mij net zo goed als pampers en ze zijn ook groter dan pampers. Mijn zoontje zit met 8kg nog steeds in maat 2 en dat gaat nog prima... alleen de nacht maat 3

2 jaar geleden

Ik hbe het idee dat pampers baby dry wel wat groter zijn.. Wij hebben deze voor de nacht en van etos huismerk voor overdag. Etos is nu maat 4 en pampers nog maat 3 bijna maat 4.

2 jaar geleden

Dit hebben we ook gehad, gebruik nu van pampers 4+.

2 jaar geleden

ik heb maat 5 gehaald en zit perfect.. ondanks het niet overeenkomt qua kilo’s maar sindsdien nooit meer gaan lekken.. Sluit ook gewoon goed aan bij de beentjes

2 jaar geleden

8 maand en wij gebruiken sinds deze week ipv maat 5 maat 6🥸

2 jaar geleden

Wij hebben maat 3 kruidvat. Maar het is ook wisselend of je kindje iets meer billen heeft hoor.. mijn nichtjes lopen een maat voor in vergelijking

2 jaar geleden

Dankjulliewel 😊 was n beetje bang dat als we in dit tempo door gaan met de maten van luiers dat ie straks vervroegd zindelijk moest worden🤣🤣