Wij gebruiken al vanaf de geboorte pampers premium protection. Wij merkte dat we altijd al wel op t randje over gingen naar de volgende maat (dus bijv. 2 is van 4 tot 8 kilo en 3 van 6 tot 10, dan gingen wij al met 6 kilo over op maat 3, omdat maat 2 dan al klein leek). Van 3 naar 4 zijn we al nog iets eerder over gegaan en nu lijkt ook maat 4 al te klein (terwijl die tot 14 kilo moet kunnen en onze kleine nu ongeveer 9,5kilo weegt).
Iemand ervaring? Is dit normaal? Is dit anders bij bijv baby dry?
Ik heb dit ook en ik gebruik ze niet van het merk pampers. Nooit eerder voor gehad met onze andere kids. Ik heb nu maat 5 voor overdag en maat 6 voor snachts anders haal ik de ochtend niet droog. Maat 4 kan gewoon helemaal niet meer dicht. Mijn dochter is 8maand 🤷
Ja premium protection valt echt klein we hebben deze 2 dagen gebruikt en elke keer poepen was meteen een grote lekkage spoot er toen aan alle kanten uit 😓 Pampers harmonie zitten daarin tegen wel mooi breed over de billen maat 4 gaat hier voorlopig nog wel even mee.
Ik heb bij de oudste ook altijd pampers gebruikt omdat ik die toch wel get fijnst vond. Vanaf maat 4 vond ik het wel meevallen dat ze kleiner vallen dan andere merken. Nu we 2 kindjes hebben ben ik overgegaan op etos luiers die bevallen mij net zo goed als pampers en ze zijn ook groter dan pampers. Mijn zoontje zit met 8kg nog steeds in maat 2 en dat gaat nog prima... alleen de nacht maat 3
Ik hbe het idee dat pampers baby dry wel wat groter zijn.. Wij hebben deze voor de nacht en van etos huismerk voor overdag. Etos is nu maat 4 en pampers nog maat 3 bijna maat 4.
ik heb maat 5 gehaald en zit perfect.. ondanks het niet overeenkomt qua kilo’s maar sindsdien nooit meer gaan lekken..
Sluit ook gewoon goed aan bij de beentjes