6 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zelf last van duizeligheid onwerkelijk gevoel en daarvan schiet in steeds in paniek en angst ook veel janken maar ik denk dat het door de vermoeidheid en hormonen komt

5 jaar geleden

Ik ben 35+2 en heb dit buiten de paniekaanvallen om ook sinds gisteren! De hele zwangerschap nergens last van gehad, maar heb nu een soort van uitputtingsgevoel. Harde buik, zeurend gevoel in mn buik, raar gevoel in mn benen en erg onrustig gevoel. Vandaag ook de vk gebeld en ze zei dat ik rustiger aan moet doen. Lastig, want ik lig al 2 dagen plat. Maar misschien de dagen ervoor teveel gedaan?

5 jaar geleden

Ik ben 35+2 en heb dit buiten de paniekaanvallen om ook sinds gisteren! De ...
Ik vind het ook heel lastig om rustig aan te doen als er onrust is in mijn lijf. Ik wil steeds een beetje lopen enzo om het gevoel kwijt te raken...

5 jaar geleden

Ik vind het ook heel lastig om rustig aan te doen als er onrust is in mijn ...
Ja, idd! Onrust door over mn grens te zijn gegaan en dan dingen willen doen en opruimen om de onrust kwijt proberen te raken. 馃檲

5 jaar geleden

Mijn eerste bevalling begon ook met een vreemd, paniekerig gevoel ' s nachts. Ik werd er zelfs wakker van. Alsof ik geen controle meer had over mijn lichaam... Ik wou zo snel mogelijk in het ziekenhuis zijn. Ik had het gevoel dat ik alleen daar tot rust kon komen. Later die dag is ons zoontje geboren. De vroedvrouw zei dat dit een soort van oerreactie was. Je voelt dat er iets gaat gebeuren en zoekt de veiligheid op. In mijn geval was dat dan het ziekenhuis. Benieuwd of mijn tweede bevalling zo ook gaat beginnen.

5 jaar geleden

Reactie op KimberlyH

Mijn eerste bevalling begon ook met een vreemd, paniekerig gevoel ' s nacht ...
Ja ik dacht vrijdag dus ook: dit is niet goed het gaat beginnen nu. Maar het is ook weer afgezakt. Maar sindsdien niet 100% rustig in mijn lichaam. Wel vreemd