15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb altijd geleerd geen doek. En dat ga ik zelf ook niet doen. Ik heb een kinderwagen waarbij je de kap heel ver naar voren kan doen voor de zon, dus dat scheelt. Maar anders had ik gekozen voor een parasol 馃槉

5 jaar geleden

Zag deze voorbij komen op fb.. wij hebben van dooky een soort schaduwdoek aangeschaft die je aan de handvaten en aan de bovenkant kinderwagen vast kunt maken zodat het wel blijft ademen in de wagen

5 jaar geleden

Ik heb zoiets besteld van Dooky. Op deze manier kan je natuurlijk ook hydrofiel doek bevestigen. Gaat om dat de bak goed kan ventileren. Zou je hem naar de beneden hangen word het inderdaad veel te warm. Parasol vind ik zelf niet praktisch moet je steeds draaien als de zon net iets anders staat

5 jaar geleden

Ik had een parasol bij mijn kinderwagen gekregen, dus ik ga die gewoon gebruiken 馃 zo kan er gewoon makkelijk frisse lucht bijkomen en ze ligt dan ook meteen afgeschermd van de zon

5 jaar geleden

Doe wordt echt afgeraden, hou dus heel goed in de gaten dat het niet te warm wordt!!

5 jaar geleden

Reactie op Chann07

Ik heb zoiets besteld van Dooky. Op deze manier kan je natuurlijk ook hydro ...
Zo knoopte ik bij de eerste altijd een xxl hydrofiel. Wil prima en het ventileert ook goed eronderdoor. Een parasol vind ik erg lastig doordat je hem moet draaien en bij wind blijft hij ook niet echt op zijn plek. Maar dat is mijn ervaring.

5 jaar geleden

Zo knoopte ik bij de eerste altijd een xxl hydrofiel. Wil prima en het vent ...
Precies, dat bedoelde ik ook inderdaad

5 jaar geleden

Ik heb op basis van onderstaand onderzoek een witte dooky gekocht. Omdat je die ook op de maxi cosi kan gebruiken en een parasol me niet zo handig leek omdat je die steeds moet aanpassen aan de stand van de zon. http://stichtingveiligkind.nl/onderzoekresultaten/het-onderzoek/

5 jaar geleden

Handige tips, dank jullie wel 馃槂

5 jaar geleden

Ik heb op basis van onderstaand onderzoek een witte dooky gekocht. Omdat je ...
Jeetje wel heftige resultaten bij de laatste opties! Goed om te lezen wel.

5 jaar geleden

Jeetje wel heftige resultaten bij de laatste opties! Goed om te lezen wel.
Ja, was ook verbaasd. Kan me namelijk heel goed voorstellen dat mensen denken dat dat juist slim is om te doen.

5 jaar geleden

Een hydrofiel is niet uv-werend. Dus daar zou ik nooit voor kiezen.

5 jaar geleden

We hebben ook een Dooky gekocht. Deze moesten we van de kraamzorg weer terugsturen, want het wordt hiermee ook te warm en alleen een parasol is goed. Terugsturen?

5 jaar geleden

Ik weet niet welke wagen je hebt, maar ik heb een Joolz Day+ en daar een UV-werende comfort cover bij. Daar kan wel aan alle kanten lucht doorheen, maar houdt toch de zon van je kindje af.

5 jaar geleden

Reactie op Ceciel__

We hebben ook een Dooky gekocht. Deze moesten we van de kraamzorg weer teru ...
De kraamzorg zei juist tegen ons dat een dooky handig is voor als je je kindje meeneemt in de maxi cosi omdat dat zonnescherm niet zo groot is 馃ゲ