15 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb altijd geleerd geen doek. En dat ga ik zelf ook niet doen.
Ik heb een kinderwagen waarbij je de kap heel ver naar voren kan doen voor de zon, dus dat scheelt.
Maar anders had ik gekozen voor een parasol 馃槉
5 jaar geleden
Zag deze voorbij komen op fb.. wij hebben van dooky een soort schaduwdoek aangeschaft die je aan de handvaten en aan de bovenkant kinderwagen vast kunt maken zodat het wel blijft ademen in de wagen

5 jaar geleden
Ik heb zoiets besteld van Dooky. Op deze manier kan je natuurlijk ook hydrofiel doek bevestigen. Gaat om dat de bak goed kan ventileren. Zou je hem naar de beneden hangen word het inderdaad veel te warm. Parasol vind ik zelf niet praktisch moet je steeds draaien als de zon net iets anders staat

5 jaar geleden
Reactie op Chann07
Ik heb zoiets besteld van Dooky. Op deze manier kan je natuurlijk ook hydro ...

Zo knoopte ik bij de eerste altijd een xxl hydrofiel. Wil prima en het ventileert ook goed eronderdoor. Een parasol vind ik erg lastig doordat je hem moet draaien en bij wind blijft hij ook niet echt op zijn plek. Maar dat is mijn ervaring.
5 jaar geleden
Ik heb op basis van onderstaand onderzoek een witte dooky gekocht. Omdat je die ook op de maxi cosi kan gebruiken en een parasol me niet zo handig leek omdat je die steeds moet aanpassen aan de stand van de zon.
http://stichtingveiligkind.nl/onderzoekresultaten/het-onderzoek/
5 jaar geleden
Ik heb op basis van onderstaand onderzoek een witte dooky gekocht. Omdat je ...
Jeetje wel heftige resultaten bij de laatste opties! Goed om te lezen wel.
5 jaar geleden
Jeetje wel heftige resultaten bij de laatste opties! Goed om te lezen wel.
Ja, was ook verbaasd. Kan me namelijk heel goed voorstellen dat mensen denken dat dat juist slim is om te doen.
5 jaar geleden
Reactie op Ceciel__
We hebben ook een Dooky gekocht. Deze moesten we van de kraamzorg weer teru ...
De kraamzorg zei juist tegen ons dat een dooky handig is voor als je je kindje meeneemt in de maxi cosi omdat dat zonnescherm niet zo groot is 馃ゲ